פלאפון יוצאת במהלך שירותי ראשון מסוגו בענף, שיעניק הרחבה חינם של אחריות המכשיר לחמש שנים, על סמארטפונים שנרכשו וירכשו בפלאפון, גם על ידי מי שאינם לקוחות פלאפון. החל ממחר (יום ה’) רוכשי סמארטפונים בפלאפון, וגם אלו שרכשו בעבר, יוכלו לקבל ללא עלות הרחבת אחריות על תקלות חשמליות לארבע שנים נוספות, מעבר לשנת אחריות היצרן, החל מיום רכישת הסמארטפון ובמידה ולא עברו חמש שנים מרכישתו.
במסגרת זאת כל מי שירכוש מכשיר בפלאפון יוכל להצטרף ולקבל את האחריות המורחבת, כאשר בחודש הקרוב גם בעלי מכשירים שנרכשו בעבר בפלאפון יוכלו להצטרף לאחריות זו. ההטבה מיועדת למגוון דגמי סמארטפונים, מלבד מכשירי רכב, שפועלים בטכנולוגית דור 3 ודור 4, כולל כל דגמי האייפון, סמסונג, LG, סוני אריקסון ונוקיה. בעלי סמארטפונים שאינם לקוחות החברה, אך רכשו מכשיר בפלאפון בעבר, יוכלו להצטרף להטבה וליהנות מהרחבת האחריות לחמש שנים החל ממועד רכישת הסמארטפון, לאחר בדיקת תקינות המכשיר שברשותם באחד ממרכזי השירות של פלאפון. רוכשי סמארטפון חדש יוכלו להצטרף אוטומטית להטבה, ללא צורך בהגעה לבדיקה נוספת.
אסף עופר, המשנה למנכ”ל פלאפון, אמר היום “הסמארטפונים הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו, ועם הגידול בשימושים, עולה גם הצורך להגן עליהם מפני תקלות אפשריות. ראינו שאחד הדברים החשובים ביותר ללקוחות בעת רכישת המכשיר הוא האחריות, כאשר האחריות בענף נעה עד כה בין שנה לשנתיים, בדומה למרבית המוצרים החשמליים. לקוחות שרכשו אצלנו סמארטפונים בעבר וגם לקוחות שירכשו בהווה ובעתיד יקבלו אחריות רחבה יותר, ועמה שקט נפשי למשך תקופה ארוכה”.
החל ממחר, לקוחות שרכשו סמארטפון בפלאפון בעבר יוכלו להיכנס לאתר החברה ולזמן תור לבדיקת תקינות המכשיר, או להגיע ישירות למרכז השירות עם המכשיר, ולאחר בדיקת תקינות המכשיר במרכז השירות, להצטרף במהלך החודש הקרוב, וליהנות מאחריות לחמש שנים מיום רכישת הסמארטפון.
בחודשים האחרונים השיקה פלאפון מספר מהלכים בתחום האחריות והשירות, החל מאפשרות לפתיחת קריאת שירות לטכנאי מהבית, שירות תיקונים בבית הלקוח, שירות תיקונים אקספרס מיידית במרכז השירות, שליחות לאיסוף והחזרת המכשיר מבית הלקוח ועוד. מהלכים אלו נועדו להנגיש את שירותי האחריות ושירות התיקונים עבור הלקוח ולבחור מתוך מגוון השירותים שיסייעו לו לשמור ולתקן את מכשירו בכל עת ובמינימום עלויות.
*הודעה לעיתונות – פורסמה ככתבה וכלשונה