רכשתם בחנות או דרך אתר הסחר מחשב, קונסולת משחק או מכשיר סלולר. המכשיר הגיע הביתה והסתבכתם עם ההתקנה וההגדרות של המכשיר, בהעברת הנתונים בין המכשיר הישן לחדש או ביצירת רשת אינטרנט ביתית יציבה?
רשת מחסני חשמל, קמעונאית החשמל הגדולה בישראל, משיקה בימים אלה שרות ייחודי, תלת השם “הכל כלול”, שמשנה את הסטטוס קוו בתחום מוצרי המחשוב, הסלולר והדיגיטל.
ללקוח שיבצע רכישה של אחד המוצרים הללו באחת מחנויות הרשת או באתר הסחר של מחסני חשמל, תיפתח האפשרות לקבל שרות התקנה והדרכה של המוצר בביתו ללא תשלום נוסף.
השרות כולל: אקטיבציה של מכשירים, פתיחת חשבון גוגל ומיקרוסופט, פתיחת חשבון LIVE בקונסולה, רישום לgame pass, התקנת תוכנת אופיס, התקנת ראוטר ואקסס פוינט לחיזוק הרשת הביתית, העברת נתונים בין שני מכשירי סלולר וכיו”ב.
לדברי לירון כץ, מנהל הפיתוח העסקי של הרשת, “אנו מציעים ללקוחות חוויה הוליסטית שגורמת לו לבצע את הרכישה של מוצרי דיגיטל, מחשוב ואלקטרוניקה בראש שקט. אמנם חלק מהשירותים, כמו התקנת אופיס או אקטיביזציה של מכשיר ניתן לקבל כיום במעמד הרכישה בחנות אך בשנה האחרונה נתקלנו על בסיס יומיומי בפניות למוקד השרות שלנו מצד לקוחות שנתקלו בבעיות תפעוליות לאחר שחיברו את המכשיר לחשמל בביתם או לחילופין אנשים שביצעו את הרכישה דרך אתר הסחר וקיבלו אותו ישירות לביתם ומתקשים בהתקנה שלהם”.
כחלק מהערכות לשרות החדש עברו כל עובדי מחלקות הדיגיטל והמחשוב של הרשת הדרכה מקצועית על ידי מומחים בתחום והורכבה עבורם ערכה ייעודית הכוללת מגוון מוצרים שיסייעו להם לבצע את ההתקנה בצורה המהירה והמקצועית ביותר מבלי לבזבז את זמנו היקר של הלקוח. הערכה כוללת: כבל מאריך, מפצל חשמל, כבל HDMI, כבל רשת, כרטיס רשת, אקסס פוינט, מכשיר ייעודי להעברת נתונים בין טלפונים וכיו”ב. (נציגי הרשת לא מבצעים קידוחים בבית הלקוח).
בשלב ראשון יוצע השרות בערים באר שבע, דימונה, פתח תקווה, כפר סבא, עפולה וקריות אתא. בחודש הקרוב, כשיסתיים הסבב השני והשלישי של ההכשרות המקצועיות של העובדים הוא יתפרס על פני כל הארץ.
הודעה לעיתונות