על פי נתוני המכירות של וואווי (Huawei), השקת זוג מכשירי ה-Huawei P20 ו-Huawei P20 Pro התחילה ברגל ימין, לפחות בשוק הסיני. החברה מדווחת כי מכרה מכשירים בשווי מאה מליון יואן סיני – יותר מחמש-עשרה מיליון דולרים – בתוך עשר שניות.

הנתונים מגיעים מאתר GizChina בו צויין כי הסכום מתייחס לשווי המכשירים שנמכרו באתר החברה ביום השקת הדגמים בשוק הסיני. נראה כי מכשירי ה-Huawei P20 ו-P20 Pro, אשר הוכרזו בסוף חודש מרץ באירוע שערכה החברה בפריז, הצליחו ליצור רושם עז בשוק הבית של וואווי, זה תורגם לכמות למכירות בשווי מרשים. אם כי תמוהה שביצרנית בחרו לשחרר רק את שווי המכירה הכללי ולא את כמות המכשירים שנמכרו בפועל, כך לפי הערכות מדובר בכ-25,000 יחידות לפי שווי ערך של 4,000 יואן למכשיר. כמו כן השווי שפורסם אינו כולל את דגם ה-P20 Lite אותה השיקה מוקדם יותר השנה.

המטרה: לעקוף את אפל

עם ההכרזה על מכשירי הדגל החדשים ציין ריצ'ארד יו (Richard Yu), מנכ"ל וואווי, כי בחברה מתכוונים לאמץ אסטרטגיה אגרסיבית יותר במטרה לעקוף את אפל ו'להתברג' למקום השני מבחינת נתח שוק. דגמי ה-P20 נועדו לממש את החזון הזה וכפי שיצא לנו להתרשם, מדובר במכשירים מעוצבים לעילא עם עיצוב מודרני, מסך בתצורה של 18:9 בעל מגרעת ומערך צילום מרשים אשר הקנה לצמד המכשירים את הציונים הגבוהים ביותר במבדק של אתר DxOMark.

מעניין יהיה לראות אם קבלת הפנים החמה בסין מהווה מדד לכמות המכירות של המכשירים בשווקים נוספים כמו אסיה, באירופה והמזרח התיכון.

צפו בפרסומות למכשירי ה-Huawei P20 Pro בכיכובה של גל גדות

-פרסומת-
מנהל רשתות במקצועו והוא בעליו הגאים של ערוץ היו-טיוב The G3 Show. הוא גיימר, גיק וכל מה שבניהם. דעתן וחובב חפיצים מושבע. שי מחליף טלפונים כמו גרביים וכל כמה חודשים ניתן למצוא אצלו חפיץ חדש ביד. הדבר היחיד שהוא אוהב יותר מחפיצים הוא להשתמש במושגים עבריים (ידעתם שחפיצים הם גאדג'טים?). בזמנו החופשי המועט משמש שי כמקור מידע טכנולוגי ״של החבר׳ה״.