על האוזניות החדשות שהשיקה בוס (Bose), חברה שהאוזניות הזולות שלה הן יותר יקרות מהיקרות של הרבה מותגים מוכרים אחרים, יש בינתיים פרטים טכנולוגיים די מוגבלים. וכנראה שלא בכדי – הן לא רק אוזניות, הן מוצר אופנתי שעוצב יחד עם קית’ (Kith), מותג סגנון חיים ניו יורקי, והן נקראות Kith for Bose Ultra Open Earbuds.
זו הפעם הראשונה שבוס משתפת פעולה עם מותג אופנה, ואחד הביטויים לכך ב-Kith for Bose Ultra Open Earbuds הוא ששם המותג הוא זה שכתבו על צידי האוזניות, אבל בעיצוב ובגופן המזוהים כל כך עם בוס.
האוזניות מביאות עיצוב חדש ומאוד ייחודי לשוק, ועונדים אותן בדומה לעגילים שעונדים בצד האחורי של האוזן, עם סגירה מאחורי האוזן למיצוב של האוזניות במקום. העיצוב מאוד פתוח, כך שתעלת האוזן פנויה כמעט לחלוטין לקולות סביבתיים.
לפי קית’, האוזניות מבוססות על קישוריות בלוטות’ מתקדמת, מציעות את טכנולוגיית Bose Immersive Audio כדי להשמיע מוזיקה באופן שמחקה שמע מרחבי, ומגיעות עד 7.5 שעות של זמן נגינה – אבל רק עד 4.5 שעות עם Immersive Audio בעבודה. מארז הטעינה אמור לספק עוד 19.5 שעות נוספות במצב העבודה הרגיל. הן גם תומכות ב-IPX4.
האוזניות כבר זמינות להזמנה באתר של קית’ במחיר של 1,200 שקלים, ומדובר באוזניות שיימכרו כמהדורה מוגבלת אם כי החברות לא ציינו עד כמה היא תהיה מוגבלת, והן כמובן מתחייבות שבמחיר הזה גם מקבלים איכות אודיו גבוהה מאוד.