מספר ימים לאחר שהתלוננו משתמשי One Plus כי הבחינו בחיובים לא מורשים באשראי שלהם, החברה מודה באופן רשמי: “האתר שלנו נפרץ”. וואן פלוס פרסמה בפורום שלה הצהרה בה היא מאשרת כי פרטי האשראי של 40 אלף ממשתמשיה בסכנה עקב פריצת אבטחה חמורה.
“אנחנו לא יכולים להתנצל מספיק על שנתנו למשהו כזה לקרות”, נמסר מהחברה, “אנחנו מודים מקרב לב שיש לנו קהילה כל כך מיודעת וערנית, וכואב לנו שאכזבנו אותם”. בנוסף טוענת החברה כי יצרה קשר עם כל הלקוחות שנמצאים בסיכון, והיא עובדת עם הרשויות המקומיות בכל מדינה כדי לטפל בתקרית.
בבדיקה שביצעה החברה נמצא כי המערכות אכן הותקפו על ידי קוד זדוני שהצליח ללכוד חלק מפרטים אישיים ובניהם גם מספרי כרטיס האשראי של משתמשים שרכשו דרך האתר, החל מאמצע חודש נובמבר 2017 ועד היום. השרת הנגוע אמנם הושבת מאז, אך לא ברור מה היקף הנזק ואיך הצליחו ההאקרים לעקוף את מנגנוני ההגנה.
החברה הקפיאה את קבלת התשלומים באשראי דרך האתר וממליצה לכל לקוחותיה שרכשו את המכשיר באתר הרשמי לבדוק את פירוטי האשראי שלהם והאם התבצעו משיכות חשודות מחשבון הבנק.
דיי להיות קמצנים, אנשים. מספיק עם החיפוש אחרי הזול כל הזמן. זול לא אומר איכות.
אין היום מכשיר יותר טוב…
מה אתה אומר. אני יכול לחשוב על לפחות 5. הוא כן המשתלם ביותר, אבל המשתלם ביותר כמעט אף פעם לא הטוב ביותר.