אנבידיה (Nvidia) חושפת את DLSS 3.5 המשלבת ניתוב קרני אור (Ray Tracing) בזמן אמת המבוסס על שיפורי בינה מלאכותית.
אנבידיה מכריזה על Half-Life 2 RTX פרויקט RTX Remix של קהילת Half-Life 2. ה-NVIDIA ACE מוסיפה רגש לדמויות NPC בעזרת בינה מלאכותית עם .NeMo SteerLM.
DLSS 3.5 היא הגרסה העדכנית ביותר של הטכנולוגיה הייחודית של אנבידיה שמשתפרת ללא הרף, ומביאה כעת שינוי נרחב לתחום חוויית המשחק: בינה מלאכותית. החידוש הוא בפיצ’ר הקרוי Ray Reconstruction המשפר את איכות התמונה עבור כל ה GPUs מסדרת RTX על ידי החלפת hand-tuned denoisers – מסנני רעשים גרפיים המכויילים באופן ידני – עם בינה מלאכותית שאומנה על ידי אנבידיה ומייצרת פיקסלים באיכות גבוהה יותר.
רשימת המשחקים הנתמכים בטכנולוגיה החדשה:
- Alan Wake 2 – יוצא ב-27 באוקטובר עם DLSS 3.5, Full Ray Tracing ועם טכנולוגיית Reflex לשיפור מהירות התגובה של הבקרים.
- Call Of Duty: Modern Warfare III יוצא עם DLSS 3 ועם טכנולוגיית Reflex.
- Fortnite משתדרג ל-DLSS 3 בסתיו הקרוב.
- Cyberpunk 2077 & Cyberpunk 2077: Phantom Liberty – זמין מספטמבר עם DLSS 3.5, Full Ray Tracing וטכנולוגיית Reflex.
- Portal עם שדרוגי RTX ו- DLSS 3.5 – בסתיו הקרוב.
DLSS 3.5 מגיע גם לשירות GeForce NOW כאשר Alan Wake 2 ו-Cyberpunk 2077: Phantom Liberty יגיעו לשירות המשחקים בענן. משתמשים יוכלו גם להזרים את השדרוג של DLSS 3.5 למשחק Portal with RTX ישירות מהענן.
בנוסף למשחקים, DLSS 3.5 גם משפר את איכות התמונה ביישומי תלת ממד בזמן אמת. Ray Reconstruction יהיה זמין במהדורות הקרובות של D5 Render, Chaos Vantage ו-NVIDIA Omniverse.
“השימוש ב-Full Ray Tracing בזמן אמת היא אבן דרך משמעותית במסע שלנו לגרפיקה פוטו-ריאליסטית במשחקים, ועמדנו ביעדים האלו עם Cyberpunk 2077’s RT overdrive mode, Minecraft עם RTX ו-Portal עםRTX”, אמר מאט וובלינג, סגן נשיא באנבידיה. “עם התוספת של Ray Reconstruction ב-NVIDIA DLSS 3.5, מפתחים נעזרים בבינה מלאכותית כדי לשפר את העולמות שהם יוצרים על ידי שיפור איכות התמונה יותר ממה שנחשב אפשרי בעבר”.
הודעה לעיתונות