שונטרו פורוקאווה, נשיא נינטנדו (Nintendo), השמיע התנצלות רשמית מטעם החברה בגין התקלה בבקרי ה-Joy-Con של Switch. מדובר בהתייחסות ראשונה של החברה לתקלה שזכתה לשם Joy-Con Drift שגרמה לכך שהידית השליטה האנלוגית בשלטים זיהתה תנועה גם בלי כל נגיעה.
“אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו בעקבות התקלה בבקרי Joy-Con. אנו ממשיכים לשפר את המוצרים שלנו, אך נכון לעכשיו הנושא נתון לתביעה ייצוגית בארצות הברית והיא נושא תלוי ועומד, כך שלא נוכל לספר על פעולות ספציפיות שאנו עשויים לנקוט”, אמר פורוקאווה בשיחת משקעים שנערכה לאחרונה.
התביעה הייצוגית לה מתייחס פורוקאווה הגיעה לאחר שבכבר במהלך 2019 גברו הדיווחים אודות התקלה, ושרשורים בנושא זכו למאות תגובות ו/או אזכורים. בסופו של דבר הוחלט להגיש תביעה ייצוגית כנגד נינטנדו.
בהמשך השנה הודיעו בנינטנדו ארצות-הברית כי החברה תתקן את בקרי השליטה הקטנים ללא עלות ואף החלו להציע החזר כספי ללקוחות ששילמו על תיקון קודם. ההודעה תוספת גם בארץ: תור גיימינג, היבואן הרשמי של מוצרי נינטנדו בישראל, מציע תיקון ללא תשלום לקונסולות עם אחריות רשמית במסגרת הכיסוי הניתן בתעודת האחריות.
זה המינימום הראוי
מה סליחה? מצפים לחראקירי