גוגל (Google) יצאה בקמפיין פרסומות חדש, וכמיטב המסורת היא עוקצנית לדרך שבה בוחרים לעיתים יצרני המכשירים להציג את החידושים בין דגמי אנדרואיד לדגמי iPhone, שממנה המכשיר של אפל (Apple) יוצא מן הסתם כבחירה הפחות מלהיבה.
אולם בניגוד לרוב הפרסומות, כמו אלו של סמסונג (Samsung) לדוגמה, בהן מוצג בדרך כלל ה-iPhone כמכשיר פרימיטיבי לחלוטין ורוכשיו כעדר של זומבים חסרי מחשבה, בחרה גוגל בגישה מעט יותר ידידותית. שני המכשירים, ה-Pixel וה-iPhone, מוצגים דווקא כ״חברים הכי טובים״, המשוחחים ביניהם על חידושי תחום הסלולר וה״קריירה״ שלהם עד כה.
בסרטון הראשון חולק ה-iPhone עם חברו ה-Pixel כי לאחר 14 שנים, הוא מרגיש שכבר אינו חדשני ופורץ דרך כשהיה. למרות כי ה-Pixel מנסה לעודד אותו שהוא עדיין “אגדי”, כולל עקיצה על הסימון הירוק של הודעות ה-iMessage של אפל – קרב שגוגל לא מצליחה לנצח בו.
כך בסרטון נוסף נראה כי ל-iPhone אזלה הסוללה לגמרי ומכשיר ה-Pixel קופץ עליו כדי להטעין אותו בטעינה הפוכה, שכמובן לא קיימת באפל. בסרטון אחר נראים שני המכשירים שוכבים וצופים לכיוון השמיים, כאשר ה-iPhone מנסה לצלם את הכוכבים עם המבזק פועל, בזמן של-Pixel יש את מצב הלילה. בסרטון הקינוח גוגל מציגה ל-iPhone את ה-Pixel Fold שגורם לו ל”התעלף” ולחשוב שהוא כבר חי בעתיד.
בכל הנוגע לתחרות באפל, גוגל נדרשת למידה של זהירות. היא אומנם מעוניינת כמובן להגדיל את נתח השוק של מכשירי ה-Pixel אותם היא מייצרת, אך האפליקציות שלה הן בין הפופולריות ביותר ל-iPhone, ומנוע החיפוש המוגדר כברירת מחדל על כל מוצריה של אפל הוא עדיין זה של גוגל. את כל סדרת הפרסומות אפשר לצפות בערוץ היוטיוב הרשמי של גוגל, כמובן.
אני חושב שזה פשוט עצוב ,פעם גם סמסונג צחקה על אפל ואז העתיקה כל צעד שאפל עשתה החל מהסרת המטען והאוזניות וכלה בהעלאת מחיר ,אפל פשוט מובילה בתעשיה וכל אלה שצוחקים עליה עכשיו יהיו חיקוי שלה בעתיד ,אני רוצה לראות את סמסונג או גוגל עושים צעד נועז ומחזירים את המטען לקופסא , אחרת הם ימשיכו פשוט להיות חיקוים למוביל התעשיה.ואני איש של אנדרואיד שמעולם לא היה לו שום מוצר של אפל