חברת HOT משיקה את אפליקציית My HOT שתאפשר ללקוחותיה מגוון פעולות ושירותים בממשק נוח וידידותי למשתמש, ותכלול את מגוון הפיצ’רים והאפליקציות של HOT:HOT VOD, HOT Remote, HOT KIDDO, HOT MULTI SHARE, לצד פיצ’רים מתקדמים כמו הקלטה מרחוק וגישה לתכני VOD (שיהיו זמינים בקרוב) וכמו כן אפליקציות נוספות שיפותחו בעתיד.
אפליקציית My HOT מהווה את אחת מאבני הדרך למתן שירות איכותי, אישי, נגיש וחדשני וזאת במסגרת המאמצים הרבים שנוקטת החברה בשנה האחרונה לשיפור השירות והשקעת משאבים במערך שירות הלקוחות שלה. תהליך הפיתוח ארך כשנה וכלל בחובו האקתון שירות, ראשון מסוגו בישראל ששילב את לקוחות החברה ועובדים ממגוון תחומים בחברה: הנדסה, שירות, שיווק ועוד.
בעזרת האפליקציה יוכלו הלקוחות לקבל מידע אישי עבור המנוי שלהם ולבצע מגוון פעולות בשירות עצמי בכל זמן ובכל מקום שנח להם, כגון:
- פתרון תקלות, כולל בדיקות אוטומטיות ותזמון טכנאי אונליין
- צפייה בתכני VOD באפליקציית HOT VOD בחינם למנויי VOD (בקרוב)
- מעבר דירה
- ביטול או שינוי מועד טכנאי
- אזור הודעות המרכז את כלל הודעות שהלקוחות מקבלים מ-HOT
- מדריכי תפעול לציוד קצה
- צפייה בחשבונית
- עדכון פרטים אישיים
- יצירת קשר – במגוון דרכים דיגיטליות: SMS, פייסבוק, פניה במייל
- מרכזי שירות ומכירה – וניווט ישיר למרכז הקרוב
האפליקציה תהיה נגישה לכלל הצרכנים וללקוחות HOTוזמינה לפלטפורמות אנדרואיד ו-iOS. באמצעות הזדהות, לקוחות HOT יוכלו ליהנות ממגוון אפשרויות נוספות אשר אינן חשופות לאורחים. הכניסה לאפליקציה מתבצעת באמצעות זיהוי חד פעמי בכניסה ראשונה ב TOKEN SMS או ללקוחות רשומים באמצעות שם משתמש וסיסמא.
נדב חנין, סמנכ”ל שיווק HOT” :HOT ממשיכה להוביל את הקדמה הטכנולוגית ומתאימה את עצמה לצרכים המשתנים של לקוחותיה. כל הפיצ’רים והשירותים הנצרכים ביותר יהיו זמינים וקלים לתפעול מעתה בכל מכשיר ובכל זמן”.
מירי לוין, סמנכ”לית חטיבה פרטית HOT “:HOT שמה לה למטרה לספק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר ובשנה החולפת HOT עברה שיפור משמעותי בכל מדדי השירות שלה. כחלק מתהליך החשיבה למציאת המענה ההולם ביותר לצרכיהם של לקוחותינו, קיימנו “האקתון שירות”, ראשון מסוגו בישראל במטרה לשמוע את ההצעות של לקוחותינו לאפליקציית שירות שתשרת אותם בצורה היעילה והאפקטיבית ביותר את ההצעות יישמנו בתהליך הפיתוח”.
*הודעה לעיתונות
התחברתי להוט ב..8/5/18 האינטרנט לא עובד.הטלפון לא עובד.חלק מהטליוזיות לא משדרים..התמיכה לא חוזרים. ולא מצליחים לפתור בעיות..שירות גרוע ואנטי