אילון מאסק הכריז בחשבונו הרשמי בטוויטר (Twitter) כי החל מעתה, תחלוק החברה ברווחיה עם יוצרי תוכן. כאשר תופיע פרסומת כתגובה לציוץ, אחוז מסוים מהכנסותיה של טוויטר מאותה פרסומת יועבר לכותב הציוץ – מה שאמור לדרבן את הכותבים להשקיע יותר ביצירת תוכן ברשת החברתית.
להכרזתו של מאסק נלווים כמה סייגים משמעותיים. תחילה, כבר בהכרזה הראשונית מובהר כי היחידים שיזכו ליהנות מחלוקת הרווחים הם משתמשים המשלמים עבור מנוי Twitter Blue, ונהנים מסימן הווי הכחול לצד שמם. משתמשים שזכו בעבר לסימון כזה, בימים בהם משמעותו הייתה רק שבטוויטר אימתו את זהותם, לא ייהנו מחלוקת הרווחים. למעשה, מאסק מסביר כי סימול ותיק זה יוסר בקרוב מהאתר, כך שרק מנויי Twitter Blue ישארו עם תו כחול.
בנוסף, ולמרות שכאמור תכנית חלוקת הרווחים כבר החלה, החברה לא מסבירה איזה אחוז בדיוק מהכנסותיה מפרסום יועבר ליוצרי התוכן, ולא מציגה כל מידע שעשוי לסייע להבין לאיזה סכום בעצם לצפות. בתנאים אלו קשה להעריך האם חלוקת הרווחים תוכל לכסות אפילו את עלות המנוי, כיום שמונה דולרים בחודש לכל הפחות, במיוחד על רקע ריבוי המפרסמים שהחליטו לנטוש את החברה לאורך החודשים שחלפו מאז רכש אותה מאסק.