אסטרטגיית ה-“עכשיו או לעולם לא” של מיקרוסופט (Microsoft) בכל הנוגע ל-Xbox One, החלה להניב פירות. כזכור, מלפני חצי שנה, מיקרוסופט חתכה את מחיר הקונסולה שלה מ-499 דולרים ל-399 דולרים, ולאחרונה, בחודשים נובמבר-דצמבר בלבד, הורידה את מחיר הקונסולה בחבילה (Bundle) עם 2 משחקים (Assassin’s Creed Unity & Black Flag) ל-329 דולרים בלבד. השבוע, כחלק ממבצעי החגים הנוצרים, מיקרוסופט העניקה משחק במתנה לכל הרוכש חבילה של Xbox One.
המהלך, שחסך בסך הכל לצרכן האמריקאי מעל ל-200 דולרים (בהשוואה למחיר ללא ההנחה), הצליח לעשות את שלו ולראשונה לאחר 13 חודשים שבהם סוני (Sony) הייתה בראש טבלת המכירות עם ה-Playstation 4. בחודש נובמבר האחרון, מיקרוסופט הצליחה למכור יותר קונסולות Xbox One מאשר Playstation 4 גם בארה”ב ובבריטניה ביחד, כשלמעשה אלו שתי המדינות היחידות שבהן מיקרוסופט חתכה את המחיר דרסטית.
המחיר המיוחד של קונסולת ה-Xbox One לא יישאר איתנו לתמיד, שכן הערכות כי מיקרוסופט מוכרת את הקונסולות שלה במחירי הפסד, והמחיר המיוחד יפוג לאחר סוף עונת החגים באמריקה, שמדובר בעוד כשבועיים וחצי. אם מסתכלים על המספרים משנה שעברה, למיקרוסופט ישנה עוד הרבה עבודה מול סוני: רק לאחרונה ענקית התוכנה שלחה לחנויות כ-10 מיליון קונסולות Xbox One, בעוד כשסוני כבר מכרה למעלה מ-13.3 מיליון קונסולות לצרכנים. אין ספק כי בשנת 2015 המאבק בעולם הגיימינג רק ילך ויגבר.