פרסומות למכשירים סלולארים נופלות לרוב לכיוון הבנאליות, הם לא מחדשות המון ונוטות להיות משעממות ולחזור על עצמן בין מכשיר למכשיר – מכיוון שהיום בעידן שבו הסמארטפון יכול לעשות כמעט הכל, קשה מאוד לגרום למכשיר שלך לבלוט מעבר למתחרים, אפילו באפל הבינו זאת ובפרסומות ההשקה של ה-iPhone 3Gs התמקדו בעיקר בשלל האפלקציות הקיימות למכשיר, המקנות לו יכולות שונות ומגוונות, יותר מאשר פרסמו את המכשיר עצמו.
וובכן, דיווחנו כי גוגל תפסיק למכור את ה-Nexus One דרך הרשת ותתמקד כעת במכירה באמצעות ספקיות הסלולאר. סנונית ראשונה לאסטרטגיה הזו ניתן לראות בקמפיין שיצרו חברת וודאפון לכבוד השקת ה-Nexus One. ניכר כי משרד הפרסום עשה את שיעורי הבית ואת ההשקה מלווה קמפיין וויראלי משעשע: רק הקלידו בתיבת החיפוש בגוגל את צמד המילים “Meet Android” (לפגוש אנדרואיד) ולחצו על כפתור I’m Feeling Lucky (יותר מזל משכל) ותגיעו לדף גוגלי טיפוסי המעיד כי לא נמצאו תוצאות חיפוש למחרוזת זו, אך לפתע אנדרואיד ענקי יקרע את הדף לגזרים ויפגיש בפניכם את ה-Nexus One, אכן משעשע.
It reminds me that
http://producten.hema.nl/
open the link and wait for a short while