סוני (Sony) השיקה את Marvel’s Spider-Man 2 ב-20 באוקטובר, וזה נחשב למשחק הגדול ביותר שהיא השיקה ב-2023. עד כמה גדול? הוא זכה להצלחה מרשימה כשב-24 שעות הראשונות לאחר השחרור נמכרו ממנו יותר מ-2.5 מיליון עותקים.
הנתון הזה הופך את Spider-Man 2 לשיאן מבחינתה של סוני: לא היה משחק של החברה שמכר יותר עותקים ממנו ביממה הראשונה למכירה הרשמית. על פי החברה הוא עוקף את השיאן הקודם שלה – הכותר God Of War Ragnarok – שבשבוע הראשון לשחרורו נמכרו 5.1 מיליון עותקים ולפניו The Last Of Us Part II עם 4 מיליון עותקים שנמכרו בשלושה ימים.
מדובר בנתון מרשים שכן God Of War Ragnarok ו-The Last Of Us Part 2 היו כותרים שהושקו עבור קונסולות ה-PlayStation 4 ו-PlayStation 5 כך שהם פונים לבסיס משתמשים רחב יותר ולכן בעלי פוטנציאל מכירות גבוהה יותר. לעומת זאת Spider-Man 2 מיועד אך ורק ל-PlayStation 5 כשאין גרסה עבור קונסולות הדור הקודם.
Spider-Man 2 זוכה לא רק למכירות נאות אלא גם לשבחים מהמבקרים ומהשחקנים כאחד. הוא הגיע לציון ממוצע של 90 באתר מטה-קריטיק (Metacritic).