LG תחשוף IFA 2023 את אפליקציית ThinQ UP 2.0 הכוללת חידושים בתחום הבית החכם ההופכים מכשירי חשמל לבית – לפתרונות סגנון חיים נוחים ואולטרה-מחוברים. ThinQ UP 2.0 ממחישה את הרחבת עסקי מכשירי החשמל הביתיים המצליחים של LG לתחומים שאינם חומרה, לרבות שירותי מנוי, ומבסס את מובילות החברה בקידום ‘השירות’ של מכשירי חשמל ביתיים.
במסגרת אסטרטגיית פתרונות הבית החכם החדשה שלה וחזון חווית הלקוח: ‘אפס עבודת ביתית מייצרת זמן איכות’, תציג LG מגוון רחב של שירותים שנועדו למלא את צרכי הלקוחות ולספק חופש וקלות רבה יותר בבית.
LG ThinQ UP 2.0 מציבה רף חדש של התאמה אישית, התאמת ביצועי המוצר ואפשרויות השירות, תוך מענה להעדפות המשתמשים לאורך כל מסע הלקוח. בניגוד למוצרים מסורתיים המציגים תכונות ומפרטים קבועים, מכשירים התואמים ל-ThinQ UP מעדכנים ללא הרף את הפונקציות החיוניות שלהם ומציעים תכונות המתאימות לכל משתמש בנפרד. מוצרי ThinQ UP 2.0 מציגים התקדמות משמעותית בהשוואה למכשירי ThinQ UP הקיימים: הם פועלים בצורה חכמה כדי לצמצם את הזמן והטרחה של מטלות הבית, מוסיפים שירותים חדשים עם אפשרויות מינוי גמישות ובמקביל ממליצים על שירותים נוספים כדי להפוך את חיי היומיום לנעימים יותר.
מכשירים מותאמים אישית מראשית הדרך
תהליך ההתאמה האישית של מכשירי חשמל ביתיים מתחיל עוד לפני שהלקוח מקבל את המוצר שלו. כך לדוגמה, לקוחות שירכשו מכונת כביסה ThinQ UP 2.0 יתבקשו להשתתף בסקר ‘ניתוח דפוס חיים’ בן שלושה שלבים, שנערך באמצעות אפליקציית LG ThinQ. המערכת של LG מנתחת את תוצאות הסקר ומפעילה מחזורי כביסה מותאמים להעדפות הלקוח, תוך הבטחת חווית משתמש מותאמת אישית כבר מההתחלה. לקוחות נהנים גם מגמישות להתאים את סדר מחזורי הפעולה המותקנים על המכונות שלהם ויכולים לשמור את ההגדרות האישיות שלהם באפליקציה.
המקפיא התחתון החדש של LG InstaView ניתן להתאמה דומה, ומספק מגוון אפשרויות לשמירה על טריות המרכיבים המאוחסנים. אפליקציית ThinQ מאפשרת להחיל הגדרות טמפרטורה מדויקות בהתאם לסוגי המזון במקרר, ולשנות את צבע תאורת ה-LED המשולבת בלוח הזכוכית של דלת InstaView. הם יכולים גם להשאיר הודעות ותזכורות לבני משפחה או לבני בית על צג ה-LCD של המקפיא התחתון.
החדשנות ממשיכה להפתיע כאשר בפעם הראשונה מופיע ב מכונות הכביסה והמייבשים ThinQ UP 2.0 שבב שפותח על ידי LG – הנקרא שבב DQ-C – ומערכת הפעלה חדשה לגמרי. לשבב DQ-C יש זיכרון בנפח גדול התומך בהוספת סוגים שונים של תוכן, מה שמאפשר למשתמשים ליהנות ממערך של תכונות ופונקציות מותאמות אישית, אותן ניתן לנהל בקלות באמצעות צגי המגע של המכשירים, או אפליקציית ThinQ.
מגוון רחב של פתרונות ביתיים
הפתרון החדש של LG מוביל את ה”שירותיות” של מכשירי חשמל ביתיים, מספק מוצרים ושירותים מותאמים אישית המשתלבים ומשפרים את חיי הלקוחות. ברכישת מכשיר מקו מוצרי ThinQ UP 2.0, יכולים לקוחות לבחור מתוך מגוון שירותים המפחיתים את עומס מטלות הבית. אלה כוללים מנויים ושירותי בית חכם המסייעים ומשפרים את הביצועים של מוצרי LG, כמו גם שירותי כביסה לטיפול מיוחד בבגדים ושירותים אוטומטיים החוסכים זמן להזמנה מחדש של חומרי ניקוי ומזונות טריים.
הודות ליכולות המגוונות של ThinQ UP 2.0, מכונות הכביסה החדשות של LG, למשל, הופכות לפתרונות הכל-באחד התומכים בסגנון החיים של המשתמשים; נותנות להם גישה נקודתית לשירותים נוחים שונים, מניקוי יבש לאחסון בגדים ומעבר לכך.
מעבר מעסק ממוקד מוצר לעסק פתרונות חיים חכמים
שירות המנויים למכשירים של LG מציע ללקוחות חופש להירשם לתקופה של שלוש עד שש שנים, ומאפשר להם לבחור את האפשרות הטובה ביותר לצורכיהם. במהלך תקופת המנוי, החברה מספקת דוחות חודשיים באמצעות אפליקציית LG ThinQ, הכוללים המלצות מוצר מותאמות אישית על סמך דפוסי השימוש והעדפות הלקוח.נ
לדברי ליו ג’ה-צ’ול, נשיא חברת מכשירי החשמל הביתיים ומערכות מיזוג האוויר של LG, “LG ThinQ UP 2.0 מסמן את תחילת המסע שלנו לעבר מודל עסקי המבוסס יותר על שירות. כשחקנית מרכזית בשוק מכשירי החשמל הביתיים העולמית, LG מחויבת להוביל את עידן ה’בית כשירות’ (HaaS) ותמשיך להציג פתרונות חדשניים המשפרים את חיי הלקוחות”.