LG משיקה מסך חדש, ה-LG StanbyME Go (דגם 27LX5). הדגם החדשני מציע תצוגת מגע בגודל 27 אינץ’ ומערכת רמקולים בעלת ארבעה ערוצים בעוצמה של 20 ואט, המשולבת בחוכמה בתיק נשיאה מסוגנן וחזק. 27LX5 מאפשר למשתמשים ליהנות מחוויות בידור בלתי נשכחות בכל מקום אליו הם הולכים.
ה- StanbyME Go מושלם לצפייה בסרטים, משחקי מחשב – ויכול לשמש הן בתוך הבית והן בחוץ. תיק הנשיאה והסוללה המובנית שלו מאפשרים לשאת אותו בקלות לכל מקום, ומספק הגנה מעולה על המסך ועד 3 שעות שימוש ללא חיבור לשקע חשמל חיצוני. בנוסף לתצוגה הגדולה והרמקולים החזקים של מסך ה- Lifestyle החדש, המארז מאפשר אחסון בטוח של השלט הרחוק והכבל החשמלי של המוצר.
לצד הניידות שלו, מציע המסך יכולת התאמה רב-תכליתית התומכת במגוון שימושים והעדפות אישיות. משתמשים יכולים להטות את המסך כדי להשיג את זווית הצפייה הטובה ביותר, לסובב אותו ב-90 מעלות ממצב אופקי למצב אנכי, ובחזרה, לכוונן את גובהו בעד 18 סנטימטרים, או להשתמש בו בתצורת טבלט. כאשר המסך מוגדר למצב Table, ה-StanbyME Go מונח שטוח בחלקו התחתון של המארז, ומאפשר למשתמשים לשחק משחקי לוח דיגיטליים כולל שחמט ו-‘Hidden Catch’, או להפעיל את נגן התקליטים הווירטואלי לחוויית האזנה מהנה ונוסטלגית. המסך של LG נדלק אוטומטית כאשר הנרתיק שלו נפתח, ונכבה כאשר הוא סגור.
StanbyME Go מציע גם עמידות מוכחת לתנאי שטח: המסך השלים בהצלחה 11 בדיקות תאימות לתקן MIL-STD-810G המחמיר של צבא ארה”ב. הבדיקות מוכיחות את יכולתו להתמודד עם מגוון רחב של משתנים סביבתיים, כולל לחץ אוויר נמוך, טווח טמפרטורות רחב, אבק ומלח, ומספק הגנה מפני נפילות ורעידות.
הרמקולים המובנים של StanbyME Go מייעלים אוטומטית את פלט האודיו הנשלח אל קדמת המסך. חוויות הצפייה משתפרות עוד יותר באמצעות תמיכה בטכנולוגיות הווידאו והסאונד המתקדמות של Dolby, Dolby Vision ו-Dolby Atmos.
פלטפורמת הטלוויזיה החכמה webOS של LG מאפשרת למשתמשי StanbyME Go להתחבר ללא מאמץ למכשירי iOS או אנדרואיד. זיהוי קולי מאפשר להריץ אפליקציות, להתאים את הצליל ולחפש תוכן ללא שימוש בידיים לחלוטין – תכונה מועילה במיוחד למי שאוהבים לבשל, לנקות או לבצע משימות ופעילויות אחרות בזמן הצפייה.
מוצרי סגנון החיים של LG מחוללים מהפכה בחוויית המשתמש והצפייה, ומציגים דרכים חדשות ליהנות מתוכן חדש. LG StanbyME Go יושק בהדרגה ברחבי העולם, תחילה, החל מהחודש בארה”ב, ולאחר מכן תושק תכנית להפצה גלובלית לשווקי מפתח באירופה כולל איטליה, צרפת, בריטניה, ספרד, גרמניה מהחודש הבא.
הודעה לעיתונות