חברת LG עומדת להכריז על הצעד הנועז ביותר שלה מבחינה אסטרטגיית העיצוב של מכשיריה. אסטרטגיית ה-L-Style החדשה שהשקה תוצג Style בתערוכת הסלולר בברצלונה 2012, נועדה להשיג את ההובלה בשוק הסמארטפונים.

קו העיצוב החדש, ה-L-Style, משלב פרטים עדינים שמבדילים את מכשירי המובייל של LG ממתחריה. העיצוב המוביל של LG זכה בעבר להצלחת שיא עם סדרת מכשירי ה-Black, דוגמת ה-Chocolate וה-Shine.

"אלמנט העיצוב נמצא באופן קבוע נמצא במקום הראשון או השני מבחינת סדר העדיפויות לצרכנים בבואם לבחור מכשיר טלפון נייד", אמר ד"ר סיאוק פארק, נשיא חטיבת המובייל והתקשורת ב-LG. "בתחום הסמארטפונים אנו מדי פעם לוקחים צעד אחד קדימה מבחינת יעילות ופונקציונאליות, אבל עם קו העיצוב החדש L-Stlye אנו חוזרים לשורשים שלנו, כחברה המתמקדת בהתאמת מוצרינו ללקוחותינו".

פילוסופיית ליין ה-L-Style מורכבת מחמישה אלמנטים: עיצוב פינות מודרניות לאחיזה נוחה, טכנולוגיה גמישה המאפשרת מראה דק, סידור אינטואיטיבי של מקשים, עיצוב הרמוני עם ניגודיות תוך שימוש בדגשים מטאליים, וצורה דקה וחושנית המושכת תשומת לב.

שלושה מכשירי סמארטפון שייחשפו בתערוכת WMC בברצלונה יעוצבו במראה ה-L-Stlye. הראשון הוא מכשיר ה-Optimus L3 בעל מסך בגודל 3.2 אינטש, אשר יושק ברחבי אירופה בחודש מרץ. אחריו יוצגו שני מכשירים נוספים שיושקו בחצי הראשון של 2012 ויריצו את מערכת ההפעלה Android 4.0 Ice Cream Sandwich – ה-Optimus L5 בעל מסך בגודל 4.0 אינטש, וה-Optimus L7 המציג מסך של 4.3 אינטש.

פרטים באשר לאופן רכישת המכשירים כמו גם לגבי המפרט של כל אחד מהם יגיעו בהמשך.

-פרסומת-
מדור ההודעות לעיתונות של האתר נותן במה לחדשות ולהכרזות המתרחשות בשוק הישראלי. זהו שירות לציבור קוראי האתר והכתבות פורסמו כלשונן וככתבן. אין האתר אחראי על תוכן הכתבה והוא אינו קשור או מושפע מכך.