בשעה שהדיווחים אודות התקלה ב-LG G7 ממשיכים להתרחב, לראשונה הגיבה החברה לטענות ואמרה כי היא בוחנת את הבאג ומאמינה כי תיקון “יגיע בימים הקרובים”.
לפי דובר החברה, התקלה שגורמת למכשיר להיכנס למצב אינסופי של הפעלה מחדש (Bootloop), מתרחשת ככל הנראה רק אצל משתמשים המנויים למפעילה T-Mobile הפעילה ברחבי אירופה וארה”ב. הבעיה קרתה לאחר עדכון ששוחרר ספציפית ללקוחות אלה.
ב-LG עובדים על תיקון עבור G7 שיחזיר את המצב לקדמותו. עם זאת, מי שכבר עדכן ובמכשיר שלו התקלה כבר התרחשה, ככל הנראה יידרש לתיקון מעט יותר מורכב שכן לא ניתן יהיה לטפל במכשיר ללא התקנה ידנית של העדכון ויידרש לשם כך להגיע למעבדה המקומית.
לא ידוע על מכשירי LG G7 אחרים שנפגעו ובפרט בישראל. כך שנראה כי לא מדובר הפעם בבלאגן הגדול שחוותה החברה עם ה”מוות הפתאומי” של דגמיה הקודמים כמו V10, V20, G5 ובעיקר G4. התקלה שכזכור גרמה למכשיר נזק בלתי הפיך.
הנאמר בכתבה לא מדוייק. העדכון גרם גם למכשירי g3 lg להכנס לאתחול כל מספר שעות (אני יודע שכנראה כבר אין הרבה כאלה כיום).
כדי לפתור את הבעיה יש לעשות שחזור מלפני העדכון.
לידיעתכם.