אינטל (Intel) שחררה סרטון פרסומת חדש בו היא חוזרת ‘ונכנסת’ באפל (Apple). בסרטון שמכונה בשם ‘לשבור את הקסם’ מציגה אינטל קבוצת אנשים, חובבים מושבעים של מחשבי ה-MacBook של אפל, המשמשת כקבוצת מיקוד. היא מציגה בפניהם רעיונות שלכאורה אמורים להשתלב בעתיד במחשבים של החברה, ושואלת אותם לדעתם.
לאחר שכל המשתתפים מתלהבים ממה שהם רואים, החל ממסך מגע מלא, דרך מחשבים הפיכים, אפשרויות התאמה אישית של המערכת ועד עשרות אלפי משחקים שאפשר לשחק בהם עכשיו, חושפים אנשי אינטל בפני המשתתפים שמדובר ברעיונות שכבר קיימים עכשיו על המדף, אם הם יבחרו מחשב שמבוסס על מעבד של אינטל.
הסרטון החדש הוא חלק מקמפיין GoPC# של החברה שיצא לדרכו לפני כחצי שנה עם סדרת סרטונים קצרים בכיכובו של הקומיקאי ג’סטין לונג, מי שכמה שנים לפני כן כיכב בסרטונים של אפל דווקא כדי להראות כמה הם מעניינים מול האפרוריות של ה-PC.
אז הוצגו הסרטונים כתובה מאוחרת קצת של אינטל להשקת מחשבי ה-Mac עם מעבדי ה-M1, אבל עכשיו לקראת עונת החגים היא עושה זאת לפני שמושקים המחשבים עם מעבדי ה-M1X המשופרים.
לא יודעמה היה מביך בדיוק, סרטון מדויק שמציג כמה אפל זה חרא וכמה הלקוחות שלה טיפשים
מביך בגלל שקהל היעד של אפל זה לא קהל היעד של PC. מק מיועד לאנשי עסקים סטודנטים ואנשים שעובדים עם עריכה מקצועית בצילום, גרפיקה או מוזיקה. לא מיועד לגיימרים או אנשים שמחפשים שטויות כמו מסך מגע על מסך רגיל שאינו טאבלט
אפל מזמן לא מיועד ל”עורכים מקצועיים”, כל תוכנות העריכה רצות על windows הרבה יותר טוב מאשר מק. במיוחד עם ה-M1 החדשים שבהם כל התוכנות של אדובי רצות באמולציה ולא מנצלות בכלל את המעבד. מק הפך להיות הבטחה חלולה לגמרי, הדבר היחיד שנשאר מוצלח זה הטרמינל שלו ועם המעבר ל-WSL2 גם זה יתרון שהולך ונשחק. אין סיבה לשלם את המחיר