האם Instagram (אינסטגרם) הופכת לאפליקציית מכירות? מתברר כי חברת האם פייסבוק (Facebook) החליטה להתחיל להציע שירות חדש בשם Checkout, שיאפשר להזמין מוצרים מפוסטים מסחריים מבלי שיהיה צורך לעזוב את האפליקציה.
אפשרות זו תהיה זמינה בפוסטים שבהם מתויגים מוצרים בידי המותגים המוכרים אותם, ולאחר לחיצה אחת על התמונה כדי לצפות בתגיות ניתן יהיה לבחור ב-Checkout כדי להזמין אותם.
בפעם הראשונה יידרש כל משתמש להזין פרטי תשלום – כרטיס אשראי או PayPal וכתובת למשלוח – ולאחר מכן הפרטים יישמרו באפליקציה. גם עדכונים על מצב ההזמנה יוצגו בתוך האפליקציה, כדי שמשתמשים לא יזדקקו לצאת ממנה ולעבור לבדוק את תיבת הדואר האלקטרוני שלהן.
בשלב הראשון השירות יפעל כבטא סגורה בארצות הברית בהשתתפות 23 מותגים, ביניהם אדידס, H&M, נייקי, פראדה, יוניקלו וזארה. בהמשך מתוכנן השירות להתרחב לחברות ומדינות נוספות.