האתר iFixit, שמתמחה בפירוק טלפונים חכמים כדי לבדוק עד כמה קל או לא לתקן אותם, העניק ל-Galaxy S7 את הציון 3 הנמוך במיוחד. עד כמה הוא נמוך? מתברר ש-S7, אחד מצמד טלפוני הדגל החדשים של סמסונג (Samsung), קיבל אף ציון נמוך יותר מאשר קודמו, ה-S6 שגם כן זכה לציון נמוך של 4 בלבד. אולי משהו שאתם צריכים לקחת בחשבון אם אתם מתכננים לרכוש את ה-Galaxy S7.
האתר מציין כי למכשיר אין ברגים חיצונים אלא רצועת דבק אותה יש לחמם כדי לפתוח את גבו האחורי, וכי הסרת הזכוכיות מהפאנלים מבלי להרוס את התצוגה היא ככל הנראה בלתי אפשרית. בנוסף, כדי להחליף את מחבר ה-USB במכשיר, במקרים של בעיות טעינה, יש להסיר את שתי הזכוכיות לחלוטין וכי קל מאוד לשבור אותן תוך כדי.
האתר אף מצא כי סמסונג שוב משתמשת בשני סוגי חיישני מצלמה שונים בגירסאות השונות של המכשיר – במכשירים שמגיעים עם מערכת ה-Snapdragon 820 של קוואלקום (Qualcomm) משובץ בדרך כלל החיישן IMX260 של סוני, ואילו המכשירים אירופאים, מגיעים לרוב עם ה-Exynos של סמסונג עצמה זוכים לוחיישן ISOCELL. עוד מצא האתר כי רצועות הגומי מגנות גם על שקע האוזניות, הרמקולים והמיקרופון במכשיר.
האתר מסכם וטוען כי קלות השבירה של הזכוכיות בעת החלפת שקע המיקרו USB היא בעייתית במיוחד, ומקנה למכשיר, כמוזכר לעיל, ציון של 3 מתוך 10. הוא גם מזהיר את הרוכשים לטפל בזהירות רבה במחבר ההטענה שלהם, שכן החלפה שלו עלולה לעלות כמחצית מסכום הרכישה הראשוני של ה-Galaxy S7.
מי ששומר טוב על הטלפון שלו ומשתמש בכיסויים נגד נפילות (Anti – Shock) ולא בכיסויים זולים, וגם ישתדל להכניס את המטען בצורה נכונה לא יקרה כלום.
אתם מתקנים לבד בבית? לא, אתם הולכים למעבדה אז למה לעזאזל זה משנה?!
תגידו לא נמאס לאנשים לחפש בעיות ?
רציתם עמידות למים בלי השלכות?
לא רצינו, קיבלנו במתנה.
אגב, מה שiFixit הראו ולפי איך שהם פתחו את המכשיר זה נראה דווקא קל יחסית לתיקון…
גם הסרטון הזה של הטכנאי המומחה האלוף הזה מראה מה ההשלכות לתיקון מסך של הS7, הפיתרון-קניית מסך אמולד חדש למרות שלא עד כדי כך יעיל מבחינת הוצאות כספיות, אבל מאמין שיש טכנאים מומחים חכמים שימצאו פתרון ואולי דווקא הוא ימצא אותו.