iDigital, היבואנית הרשמית של מוצרי אפל (Apple) לישראל, הודיעה כי תוכר מעתה כ-‘נציגת פרימיום’ של החברה, הפורמט הקמעונאי היוקרתי ביותר שאותו מציעה אפל לחנויות מקומיות המספקות שירות למוצריה. במהלך השנה תסב iDigital כמה מסניפיה לפורמט החדש, והראשון יהיה הסניף בקניון רמת אביב – הראשון אותו פתחה.
בפועל, משמעות השינוי היא כי חנויות iDigital, שכבר עתה אימצו לעצמן מראה המזכיר את חנויות Apple Store, יהיו לעוד יותר דומות בעיצוב, אבל לפי החברה גם ברמת השירות, לחנויות המופעלות באופן ישיר בידי אפל עצמה. בין השאר מובטח נציג אישי שיקבל את פני הלקוחות ובכניסה לחנות וילווה אותם לאורך חווית הקנייה, וכן יהיו חללים ייעודיים וגדולים יותר להתנסות במוצרי אפל.
אזור נוסף בחנויות המשופצות יוקדש להדגמות קבוצתיות של מוצרים. באשר לשירות הטכני, תוכל iDigital להציע תיקון מוצרים על ידי טכנאי בתוך 48 שעות. iDigital מתכננת להשיק בתחילת שנת 2025 גם אתר מכירות חדש, כאשר גם כאן המטרה היא להציע שירות דומה הרבה יותר לזה שבחנות המקוונת של אפל עצמה.
דבר אחד שלא יקרה הוא הרחבת האחריות בתשלום לאחריות בינלאומית. במקום זאת, תוסיף iDigital להציע חבילת שירות משלה, iDigital Care, ולא את חבילת AppleCare המקבילה של אפל עצמה.
אפל – פשוט בדיחה של יצרן – מכשירים סיניים בינוניים במחיר מופקע !
רק פלצנים בלי הכנה למוח קונים אותם
נציגת פרימיום – בעצם רק מקבלת זכות לקחת יותר כסף ממכם ולא לתת כלום !
ממש בדיחה עצובה. כאילו אפל דמוי אפל. מזל שאני
לא נוגע לעולם בתפוח נגוס למחצה.
לא אוכל לוקשים מפה לפה
אז המשמעות היא שפשוט עדיף לקנות במקום הזול ביותר לא משנה אם זה רשמי או לא כי בכל מקרה אין את האחריות המורחבת של אפל הגדולה