היצרנית הטיוואנית עברה שינויים לא קטנים בשנה האחרונה וכתוצאה ראינו את סדרת One בברצלונה הכוללת את One S, One V ומכשיר הדגם One X. בסרטון פרסומת לסדרה, החברה מציגה את המשתמש לפני כולם ואת כולו מקדישה לאנשים (One). מה שנראה יותר כסרטון תדמית על החברה, בה HTC אומרת כי “העולם אינו זקוק לחברה שתאמר כמה הם טובים (המכשירים)” וכי היא מקשיבה ללקוחות.

בין אם הדברים נכונים, HTC רוצה שתדעו כי היא “הקשיבה” לכם, וזו התוצאה של סדרת מכשירי One החדשים. אם ללמוד מהפרסומת, היצרנית למדה כי הלקוחות לא מעוניינים לראות את הסמארטפון משווק בפרסומת עצמה. וכפי שנאמר, הסרטון יותר מהווה תדמית לסדרת ה-One כשהמכשירים בקושי נראים שם פרט לסוף ויותר מוצגים היכולות של המכשיר בעיני המשתמש.

להתחבר למותג כיום זה דבר לא פחות חשוב מהמוצר עצמו, ו-HTC מנסה לשנות במעט את תדמיתה ואולי בדרך גם לעקוץ את כל המתחרים שסובבים סביב המכשירים.

-פרסומת-
אתר TGspot.co.il, המתמקד בסיקור עולם המחשבים, המובייל והגאדג'טים מביא את החדשות האחרונות בתחום בזמן התרחשותם. האתר נוסד בשנת 2007 ומאז נחשב למקור החדשות הגדול והעצמאי ברשת הישראלית ומבין המובילים בתחום.