הוט מובייל השיקה מותג חדש ומוזל הפונה לצעירים בשם NEXT mobile המשלב חבילה סלולרית ללא הגבלה עם תכני טלוויזיה בצפייה ישירה המתבסס על שירותי NEXT TV של חברת האם.
הוט מובייל תציע את NEXT mobile בחבילת סלולר הכולל תוכנית ללא הגבלה עם נפח גלישה של 100 גיגה-בייט ושירות NEXT TV במחיר של 39 שקלים לחודש. למי שמעוניין רק בסלולר, הוט מציעה חבילה עם שיחות והודעות ללא הגבלה ונפח גלישה 50 גיגה-בייט ב-27 שקלים לחודש למשך שנתיים.
לקוחות המעוניינים להצטרף לשירות יוכלו לעשות זאת דרך אתר החברה דרכו ניתן לעבור בין תוכניות, לנייד מספר או להוסיף קו חדש. לקוחות הוט מובייל המעוניינים להצטרף לתוכניות החדשות, יוכלו לעשות זאת בתשלום דמי מעבר חד פעמי בסך 49 שקלים וללקוחות חדשים ההצטרפות כרוכה בעלות סים בסך 30 שקלים.
שירות NEXT TV מהווה תחרות ישירה ב-‘סלקום TV’ וב-‘פרטנר TV’. השירות מציע מגוון תכני VOD, כולל הפקות מקור של הוט, סדרות של HBO, כ-30 ערוצים בצפייה ישירה, במגוון תחומים כולל בידור, פנאי , ילדים וספורט ועוד.
לדברי הוט, כשני שליש מלקוחות NEXT TV שהושק לפני כשנה הינם צעירים עד גיל 34 שאינם מחוברים לטלוויזיה הרב-ערוצית. הרגלי הצפייה של לקוחות אלה מאופיינים בצפייה רציפה במספר פרקים, וכי בסופי שבוע עולה הצפייה בתכני השירות בכ-20%.
הטלוויזה באינטרנט של סלקום ופרטנר לקחו להם הרבה לקוחות ועל פי הסקרים הם היו במגמת ירידה מתמדת לכן גם הם הצטרפו לארוחה של הטלויזיה והvod על בסיס אינטרנט ללא כבלים..
לפי מה שדיברתי עם הוט, הם אומרים שבחבילה הזו לא מקבלים את הערוצים, אלא חבילה של VOD של סרטים וסדרות
לא ברור מה הקטע של הוט.. למה הם צריכים להשיק מוצרים חדשים ומוזלים במקום להשקיע בשירות לקוחות נורמלי, שמראה שאכפת להם מהלקוח.. לתגמל את הנציגים שלא יתנו שירות מתחת לכל ביקורת.. אולי כשיהיה סדר וארגון בחברה, היא תהפוך ליותר רווחית.
זה במטרה להרוויח כמות לקוחות גדולה ושהמצב בשוק ירגע קצת הם ישארו אצלה, למה רק בישראל לקוחות מחליפים חברה סלולרית כל שבוע.