יצרנית הטלוויזיה הסינית הייסנס (Hisense) השיקה הבוקר באופן רשמי צמד טלפונים ראשונים שלה בארץ, המיועדים לשוק הביניים. החברה מבטיחה שירות חסר תקדים – אבל במחיר גבוה למדי.
המכשיר הראשון הוא Infinity H12, בעל שבב Snapdragon 450 מתומן ליבות במהירות עד 1.8 גיגה-הרץ, זיכרון RAM בנפח 4 גיגה-בייט, אחסון פנימי בנפח 32 גיגה-בייט, חריץ הרחבה מסוג microSD התומך בכרטיסים עד 128 גיגה וכרטיס בנפח 32 גיגה חינם בערכה, מסך בגודל 6.19 אינץ’ ברזולוציה של 1,500 על 720 נקודות וביחס 18:9, מצלמה אחורית כפולה עם חיישנים של 12 ו-5 מגה-פיקסל ומבזק LED ומצלמה קדמית בעלת חיישן 16 מגה-פיקסל ומבזק LED, סוללה בקיבולת 3,500 מיליאמפר/שעה, סורק תביעות אצבע וזיהוי פנים. מחירו הוא 1,890 שקל.
המכשיר השני הוא Infinity H11, בעל שבב Snapdragon 430 מתומן ליבות במהירות 1.4 גיגה-הרץ, זיכרון RAM בנפח 3 גיגה-בייט, אחסון פנימי בנפח 32 גיגה עם חריץ הרחבה לכרטיסי microSD בנפח עד 128 גיגה וכרטיס בנפח 32 גיגה חינם בערכה, מסך בגודל 5.99 אינץ’ ברזולוציה של 2,160 על 1,080 נקודות וביחס 18:9, מצלמה אחורית עם חיישן 12 מגה-פיקסל, מצלמה קדמית עם חיישן 16 מגה-פיקסל, סורק תביעת אצבע וסוללה בקיבולת 3,400 מיליאמפר/שעה. מחירו 1,490 שקל.
שני המכשירים מגיעים עם שקע הטענה מסוג USB-C וללא שקע אוזניות ומריצים את Android 8.
הסיבה למחירם הגבוה, לפי מנכ”ל הייסנס ישראל גיא אדרי, היא השירות: המכשירים לא יימכרו בחנויות רגילות, אלא בשיטה של שליחים עד הבית. החברה קוראת לשליחים Dream Team, והם יהיו פרוסים בכל רחבי הארץ. ההזמנה תיעשה מאתר החברה, ושליח יגיע לבית הלקוח למסור את המכשיר ולסייע בהגדרתו. המכשירים יגיעו גם עם אחריות לשלוש שנים, במסגרתה השליחים יגיעו תוך 24 שעות ויתקנו את המכשיר בבית הלקוח ללא תשלום – מלבד במקרה של שבר במסך, אז יעלה התיקון 199 שקלים (מחיר נמוך משמעותית משל כמעט כל מכשיר בכל מעבדה).
במקרה של תקלה שדורשת תיקון מורכב הלקוח יקבל מכשיר חלופי. רוכשים טריים יוכלו גם לנסות את המכשיר למשך עד שבועיים ללא התחייבות. בנוסף, מי שירצה יוכל לנסות את המכשיר לפני ההזמנה בחנויות ברחבי הארץ שבהן הוא יוצג.
החברה הודתה כי המכשירים שהיא מתחילה למכור פה הם הדור הקודם, והבטיחה להשיק פה את הדור הבא, הכולל את דגמי U30 ו-H30 עם מסכי Infinity O ומפרטים מתקדמים משמעותית בחודשים הקרובים.
אדרי גם הבטיח שהחל מסוף הקיץ הקרוב יגיעו המכשירים עם שירות חדש מבית החברה, תחת השם Vidaa. כיום זהו שמה של מערכת ההפעלה שמריצות הטלוויזיות של החברה, אך באוגוסט יושק בישראל שירות חדש תחת שם זה, שיציע גישה לכל שירותי הווידאו הזמינים ברשת (החל מסלקום טיוי ופרטנר טיוי ועד נטפליקס ואמזון פריים) בממשק אחיד וללא צורך להירשם ולשלם לכל אחד מהם בנפרד.
רכשתי את המכשיר והמכשיר לא שווה את הכסף בכלל , שלא נדבר על זה שהוא מלא בגים ובעיות , לא הייתי מתקרב למכשירים הסלולרים שלהם ולא למסכים שלהם ,
אז בעצם רוצים שנשלם על השליחים, כי המפרט המיושן לא מצדיק את המחיר, שילוח יקר מאוד לדעתי.
החומרה לא מכירה את עלות המכשיר למרות השירות
חרטה שלחברה איכות על הפנים ומחרים מוגזמים למכשיר מלפני 5 שנים לא שווה 1000 ש”ח אפילו פחות 500 ש”ח לדגם הנמוך
מחירים של סמסונג שעדיף סמסונג על פני הזבל הזה.
מפרטים הזויים לגמרי במחירים הזויים עוד יוצר. אין לי כל ספק ששירות השליחים שלהם יהיה פנוי לגמרי מעבודה.