בסוף ינואר מיקרוסופט (Microsoft) חגגה הישג מרשים, כשיותר מ-20 מיליון שחקנים שיחקו ב-Halo Infinite זאת כחודש מאז ההשקה של המשחק ב-28 בדצמבר. אך למרות ההישג נראה כי מצב מרובי משתתפים מתקשה לשמור על שחקנים פעילים, שכן על המחשב האישי המספרים מציגים תמונה שונה.
לפי הנתונים של סטים (Steam), החנות הגדולה ביותר עבור שחקני המחשב, נראה שבממוצע פוקדים את Halo Infinite מדי יום קצת פחות מ-30 אלף שחקנים בפלטפורמה שיש לה יותר מ-120 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש. המספר מציב את Halo Infinite בממוצע במקום 80 מתוך 100 המשחקים ברשימה. מדובר בנתון לא מחמיא במיוחד נוכח העובדה כי מצב המשחק מרובה משתתפים מוצע להורדה בחינם.
לצורך השוואה, בראש רשימת המשחקים נמצט המשחק Counter-Strike: Global Offensive עם כמעט 965 אלף שחקנים פעילים, מיד אחריו Dota 2 עם יותר מ-728 אלף שחקנים ו-PUBG עם כמעט 482 אלף שחקנים.
יש לציין כי אלו רק המספרים של שחקני המחשב וכי Halo Infinite הוא זיכיון משמעותי לשחקני קונסולות ה-Xbox לכן צפוי שהוא יזכה לכמות שחקנים גדולה יותר על זו. אולם בדיקה בטוויצ’ (Twitch) יכולה לשמש כברומטר של העניין ונראה כי גם שם גם סרטונים של המשחק לא זוכים לפופולריות רבה, עם כמות צפיות ממוצעת של פחות מ-5 אלף צופים. לצורך השוואה סרטונים של משחקים מקוונים אחרים כמו Fortnite או Apex Legends משיגים יותר מ-100 אלף צופים.
ייתכן כי המצב ישתנה ברגע שיגיעו עדכונים גדולים למשחק ולאחר שהמפתחים ימשיכו לטפל בבעיות שפוקדות את הכותר.