משלוחים ראשונים של טלפון ה-Phone 1 מבית Nothing החלו להגיע בימים האחרונים למזמינים המוקדמים, וחלקם מדווחים על תקלות שונות ושירות לוקה בחסר. בשלב זה, נראה כי עיקר התקלות מתמקדות במסך המכשיר, שכזכור הוא מסוג OLED בגודל 6.55 אינץ׳ עם קצב רענון של 120 הרץ.
תקלה אחת שמדווחת על ידי מספר רוכשים היא פיקסלים מתים המופיעים סביב קדח המצלמה הקדמית מספר שעות לאחר הפעלה ראשונה של המכשיר. ניתן אומנם להמשיך ולהשתמש בו, אך מדובר בפגם קוסמטי ניכר המעיב בהחלט על חווית הרכישה והשימוש.
@nothing Have received Nothing Phone 1 yesterday & after 1 hour this dead pixel appeared. What to do with this now? pic.twitter.com/b20WpYdKyf
— Shubham Saxena (@shubhroxstar) July 15, 2022
תקלה נוספת, על פניו חמורה אף יותר, היא גוון ירוק המכסה חלק ניכר מהמסך ובולט במיוחד בהצגת תכנים חשוכים. מלבד זאת, לפחות תקלה אחת נרשמה על תאורת הלדים שהחלה להתנתק מגב המכשיר.
- סקירה: Nothing Ear (stick) – האוזניות נטולות החוטים הכי מדליקות בסביבה
- סקירה: שבוע עם Nothing Phone (1) – יותר מגימיק, אבל לא צמרת
עיקר הדיווחים מגיעים ממשתמשים שרכשו את המכשיר בהודו, אם כי לא ברור האם זה מפני שהתקלה קיימת רק במכשירים ששווקו במדינה זו, או פשוט מפני שרוב המזמינים המוקדמים ממוקמים בגבולותיה. בינתיים אין תגובה רשמית מ-Nothing לגבי התקלה, מלבד הבטחה להעניק תשומת לב מיוחדת למזמינים המוקדמים והתנצלות על כך שעומס ההזמנות הרב עשוי לגרום לעיכובים.
Wow @Flipkart awesome job, within 2 consecutive days you managed to send two phones with defective screens. Even the replacement phone has tint issue.just another day for you guys 😑😑 @getpeid @nothing @AmreliaRuhez @geekyranjit @TrakinTech @igyaan pic.twitter.com/SDQ4FBpmOo
— ⓥⓘⓐ ⓗⓔⓐⓡⓣ (@_ViaHeart_) July 15, 2022
תקלות הקשורות בגוון ירוק במסכי OLED הן כמובן לא עניין חדש או בלעדי ל-Phone 1, והופיעו בעבר גם בדגמים של יצרניות אחרות, בהן וואן פלוס (OnePlus) וסמסונג (Samsung). בחלק מהמקרים, הצליחו היצרניות לפתור את התקלה באמצעות עדכון תוכנה, ללא צורך בהחזרת המכשיר לחנות.
זה צפוי במסכי OLED שהם לא מהבקרת איכות הגבוהה.
זה למה יש אחריות.
כל עוד זה קורה בזמן האחריות אז הכל בסדר.
לגבי הגוון, כל עוד הוא אחיד, כיול יסדר את זה.
זה מה שמעולה במכשירי שיאומי היקרים, (פוקו אף 3 ומעלה) יש להם ממשק שלם לכיול וכיוון המסך!
קונים צעצוע, מקבלים צעצוע.
מי שתאורת הלדים הילדותית מאחור עושה לו את זה, שיהנה. צעצועים בדולר עושים אותו דבר.
לאא, לא יכול להיות שביחידות הראשונות של המוצר יש בעיות, מעולם לא קרה דבר כזה. אני בשוק.
לא הבנתי למה הם מתרגשים מהתקלות ככ.. נראה שזה לא חמור.. its nothing.
מה שמשלמים זה מה שמקבלים
מנטרה לחיים של פראיירים. הקשר בין המחיר לתמורה רופף.
המחיר מכיל אלמנט גדול של מיתוג ופרסום שלא אמור לעניין את הצרכן.
לא מפתיע. המוצר הראשון שלהם, האוזניות, היו עם המון באגים וניתוקים, אז למה שזה יהיה שונה עם הסמארטפון?