חנות האפליקציות של גוגל (Google), ה-Play Store, זמינה למשתמשים כמעט מיומה הראשון בשתי מהדורות: האחת היא אפליקציה המותקנת על מכשירי אנדרואיד, ואילו השנייה היא אתר אינטרנט דרכו ניתן לחפש אפליקציות חדשות ולהוריד אותן למכשיר מרחוק. אולם הגרסה הנוכחית של האתר מזכירה בעיצובה מוצרים שאותם גוגל השיקה וביטלה לפני שנים, ולא במקרה: עיצובו של האתר לא השתנה באופן מהותי מאז 2013.
כעת נראה שהחברה עומדת סוף-סוף לשנות זאת, עם עיצוב חדש שכבר נחשף בפני חלק מהמשתמשים – אולי במסגרת ניסוי שנועד לבחון את התגובות למראה העדכני. האתר של Play Store במראה החדש שלו נראה יותר מכל פשוט כמו גרסה גדולה של האפליקציה למכשירי אנדרואיד, תוך שהעיצוב של הצלמיות, התמונות והכפתורים נשמר כמעט במלואו. רשימת הקישורים המופיעה בצידו השמאלי של האתר הנוכחי הוסרה לחלוטין, לטובת ניווט פשוט יותר המוקדש לארבעה סוגי תכנים בלבד: משחקים, אפליקציות, סרטים וספרים.
בעת כניסה לקטגוריה מסוימת או חיפוש אחר אפליקציות, מופיעה אפשרות חדשה לסינון האפליקציות לפי הפלטפורמות השונות עבורן מערכת ההפעלה אנדרואיד זמינה: טלפון, טאבלט, טלוויזיה, שעונים חכמים, מכוניות (דרך Android Auto) ומחשבי כרומבוק (Chromebook).
בגרסת הניסוי הנוכחית, ה-Play Store מופיעה על רקע לבן בלבד, אולם ייתכן כי בהמשך תדאג גוגל להתאים את עיצובה בהתאם לצבע הרקע אותו בחר המשתמש במכשיר האישי שלו, בזכות אנדרואיד 12 וערכת העיצוב Material You.
תאריך ההשקה לעיצוב החדש טרם נקבע.