גוגל (Google) הודיעה כי החל מחודש יוני הקרוב תאסור על הצגתן של מודעות הקשורות במטבעות קריפטוגרפים ברשתות הפרסום שלה. האיסור כולל מודעות המנסות למשוך את הגולשים להשתתף בהנפקות של מטבעות חדשים, שירותי צבירה וארנק למטבעות קיימים וזירות מסחר. הוא תקף הן למודעות המוצגות באתריה של גוגל עצמה, והן לאתרים חיצוניים העושים שימוש בשירותיה של גוגל לצורך הצגת פרסומות – הרוב המוחלט של האתרים המסחריים ברשת.
“אין לנו כדור בדולח שיעזור לנו לקבוע לאן העתיד הולך עם מטבעות ווירטואליים, אבל ראינו מספיק נזק או פוטנציאל לנזק עבור לקוחותינו בכדי להשתכנע שזהו תחום שאנו מעוניינים להתייחס אליו בזהירות קיצונית”, הסביר סקוט ספנסר, האחראי על סוגיות אתיות במערכות הפרסום של גוגל, את ההחלטה. פייסבוק (Facebook) הכריזה על מדיניות דומה שנכנסה לתוקף כבר בחודש ינואר האחרון עבור רשת הפרסום שלה.
באופן כללי, טוענת גוגל כי במהלך השנה האחרונה הפעילה מדיניות מחמירה יותר כנגד ‘מפרסמים רעים’, והסירה כ-3.2 מיליארד פרסומים העשויים לפגוע במשתמשים מהרשת שלה. ב-2016 הסירה כ-1.7 מיליארד מודעות, ומדובר כמעט בהכפ
כל מה שמרוכז -מנסה לחסל את הלא מבוזר…
אין שליטה= זר מוזר מפחיד צמרמורות וקר…..
איך ינהלו לך את החשבון?
זה בבנק מוצץ הדם…
זה בטוויטר -גוגל-וואטס אפ ופייבוק גם?
אך אנו “בלוקים” שעומדים ב”שורה” (בלוקציין חבוב…)
וכמאמר הגלילאו גליליי לכאינקיוויזציה מפגרת וחשוכה…
“אף על פי כן נוע תנוע”….
ואוסיף ולך תנ-נוע …. (:
לא יעזור לאף אחד. אי אפשר לנטרל את המטבע המוביל
כי גוגל חוסמת…. (:
יש תרופה לעניין….
“גוגל-מוגל” … (:
למה אי אפשר להיכנס לכתבות ישר מהאפליקציה? זה מוביל ישירות לאתר
למה אי אפשר להגיב בגרסת הדסקטופ של האתר?