גוגל (Google) אמנם מתחייבת שהחיפושים שלה יניבו את התוצאות הטובות ביותר למשתמשים, אבל לפי החברה מדבור בתוצאות הכי טובות לנקודת זמן נתונה. לא תמיד זה יכול להצליח, במיוחד בכל מה שקשור לאירועים שעדיין מתפתחים בזמן שמבצעים להם חיפוש. בגוגל מאשרים שלא תמיד התוצאות שמופיעות ראשונות ובמהירות בחיפוש של נושאים חמים הן מספיק מהימנות, והיא מציגה שינוי מסוים שאמור לעזור במקרים כאלה.
לפי החברה מנוע החיפוש עבר אימון שמטרתו לזהות נושאים שמוגדרים לפי בהחברה כ-‘מתפתחים’, למשל נושאים קשורים לחדשות, והיא תספק התראה מתאימה שתמליץ למחפשים לחזור לחיפוש מאוחר יותר, כדי לבחון האם גורמים אמינים וידועים יותר פרסמו תכנים מתאימים שיעלו בחיפוש מחדש.
במקרה כזה תופיע הודעה שמסבירה שייתכן מאוד שמדובר בתוצאות חיפוש שמשתנות במהירות ומכיוון שכך כדאי לחזור ולבדוק את הנושא מאוחר יותר. זה מתאים כמובן גם לחיפוש חוזר אם גוגל לא מעלה בכלל תוצאות או שהן לא מדויקות.
יחד עם האפשרות הזו לקבלת התראות שיזכירו לעקוב אחר התוצאות תופיע אפשרות חדשה בתפריט לצד התוצאה (שלוש נקודות בטלפון) והיא ‘אודות התוצאה הזו’ שתאפשר לזהות במהירות את המקורות, וכן לקבוע באיכות רבה יותר האם מדובר בתוצאות מהימנות או לא.