תוצאות החיפוש בגוגל (Google) לא תמיד מושלמות בניסיון הראשון, וכעת מציגה החברה כלי חדש שאמור לסייע למשתמשים למקד את החיפוש שלהם ולמצוא בדיוק את מה שהתכוונו. מדובר בסינון התוצאות לפי ״נושאים״ (Topics), שיתווספו למילות החיפוש המקוריות ואמורים להעלות ברשימת התוצאות את אלו שרלוונטיות יותר.
גוגל תנסה להציג למשתמשים נושאים רלוונטיים באופן אוטומטי, ואלו יופיעו תחת שורת החיפוש, במקום שבו עד היום ניתן היה לעבור בין חיפוש תמונות, חדשות, מוצרים ועוד (אפשרויות אלו אינן מוסרות ויוצגו גם הן). בלחיצה על נושא, הוא יתווסף אוטומטית לשורת החיפוש והתוצאות יתעדכנו. בלחיצה נוספת ניתן להסיר את הנושא, ולנסות אחד אחר במקומו.
לדוגמא, בחיפוש אחר צירוף המילים ״רעיונות לארוחת ערב״, תציע גוגל נושאים כדוגמת ״בריא״ או ״קל להכנה״ על מנת למקד את תוצאות החיפוש. במידה ואף אחד מהנושאים המוצעים אינו רלוונטי, ניתן יהיה לפתות רשימת הנושאים כולם ולבחור באופן ידני מתוכם.
החידוש הזה יעשה את דרכו תחילה רק למהדורה הניידת של גוגל: זו הנגישה דרך הדפדפן במכשירים ניידים, או דרך אפליקציית החברה למכשירי iOS ואנדרואיד. סביר להניח כי יעשה את דרכו בסופו של דבר גם לגרסה השולחנית של מנוע החיפוש, אם כי כרגע לא ברור עדיין בדיוק מתי.