גוגל יכולה להיות גאה ברשת החברתית החדשה שלה,+Google אשר הצליחה להשיג התעניינות רבה ובאזז גדול ברשת.

מנכ”ל החברה, לארי פייג', חשף בקיר הפלוס האישי שלו כי תוך שלושה שבועות, הרשת החדשה הצליחה להגיע למעלה מ-10 מיליון משתמשים רשומים. משתמשים אלה היו גם אקטיביים במיוחד: כל יום משתמשי הרשת משתפים כמיליארד פעמים מידע שונה בניהם וכפתור הפלוס (זה שנמצא אצלנו למעלה לייד כפתור הלייק) נלחץ 2.3 מיליארד פעמים ביום.

גם לעסקים
בנוסף, גוגל גם חשפה הערב כי היא תשיק רשת נפרדת לבעלי העסקים והחברות. הרשת תהווה תחליף לעמודי המעריצים הקיימים ברשת הפייסבוק ובקרוב תאפשר לקבל הזמנות ולהיכנס לפיילוט למספר עסקים מצומצם, זאת עד אשר תושק רשמית בחודש אוגוסט. חלק מהפיצ'רים הקיימים בפלוס יגיעו גם לגרסה העסקית כדוגמת המעגלים לשיוך חברים למעגל המתאים ושיחות ועידת וידאו עם Hangouts בדומה לשירות שהושק לאחרונה המשלב את הסקייפ בפייסבוק.

הדרך עוד ארוכה
גוגל הצליחה לעשות צעד גדול בתחום הרשתות החברתיות בזמן קצר, ואנו צפויים לראות כלים נוספים ושילובים של שירותים המתחברים בדרכים שונות לגוגל פלוס. אם נשים את הדברים בפרופורציה, לרשת הפייסבוק כבר 750 מיליון משתמשים, וה-10 מיליון של גוגל (1.3%) לא יותר מידי משנים משהו ביחס הכוחות, אך אם קצב הגדילה יישמר אנו צפויים לראות קרב לא קטן על מיליוני הגולשים בעולם.

-פרסומת-
העורך הראשי ומנהל האתר. איש חומרה שנולד עם מברג ביד ומקום לכרטיס הרחבה. בעל תואר ראשון במדעי הטכנולוגיה ומעריץ מושבע של גאדג'טים מאז שהמציאו את המסך (גם לא מגע). מעביר את זמנו עם מוצר שזה עתה יצא לבין זה שייצא, חי את הרשת ואף פעם לא שוכח שטכנולוגיה טובה היא פרי מחשבתם של אנשים טובים.