באיחור ניכר, חנות Google Play זכתה לאחרונה לעיצוב בשפת ה-Material Design שגוגל (Google) דחפה לרוב היישומים שלה, שלא תמיד התקבל בחיוב מהמשתמשים. כעת מגיע שינוי נוסף שאולי אותו דווקא כן יתקבל בברכה – עיצוב רענן לחלק ביקורות המשתמשים.
השינוי שהחל להגיע לחלק מהמשתמשים, מאפשר לראשונה סינון מתקדם יותר בעת חיפוש וקריאת ביקורות באפליקציות שבחנות. פרט לעיצוב החדש, המשתמש יוכל לעבור על הביקורות של אפליקציה ספציפית ולבחור סינון לפי מספר הכוכבים.
בנוסף, גוגל משתמשת בבינה מלאכותית כדי ללמוד מה המשתמשים אהבו ומה לא, ומציגה מילות מפתח נוספות לסינון מהיר של הביקורות. לדוגמה, אם המשתמשים מתלוננים על “טעינה איטית” ומונח זה חוזר על עצמו רבות בביקורות, זה יוצג בראש תיבת הסינון לצד מילים נוספות.
לצד שינויים אלה נוסף נותרו הכפתורים המאפשרים סינון לפי התגובות החדשות ביותר, התגובות בעלות הדירוג הגבוה ביותר והתגובות המועילות ביותר.
המטרה של גוגל היא לא רק לסנן יישומים מסוכנים או כאלה שלא עושים מה שהם מבטיחים, אלא לעודד מפתחים לשפר את האפליקציות שלהם ולמנוע מהמשתמשים אכזבה ופגיעה בחווית השימוש באפליקציות לא מותאמות כראוי.
הגיע הזמן ..
yeah about time…