אחרי שחידשה את הלוגו של דפדפן ה-Chrome, גוגל (Google) מעדכנת גם את הלוגו של חנות ה-Google Play שחוגגת זה עתה 10 שנים מאז שהושקה כמיתוג מחדש של Android Market.
בדומה לכרום, לא מדובר בשינוי דרסטי ואפילו מינורי למדי שלא בטוח שכולם ישימו לב. חדי העין יבחינו כי הצבעים המלווים את הלוגו של החנות ושל החברה בכלל – אדום, כחול, צהוב וירוק הוחלפו בצבעים בגוונים מעט יותר כהים ופחות זרחניים. מלבד זאת גם פינות המשולש הן פחות חדות ויותר קמורות.
אנחנו מציגים לוגו חדש שמשקף טוב יותר את הקסם של גוגל ותואם את המיתוג המשותף לרבים מהמוצרים שלנו – החיפוש, המסייעת, תמונות, Gmail ועוד”, מסביר טיאן לים, סמנכ”ל Google Play. “עשור מאוחר יותר, יותר מ-2.5 מיליארד אנשים בלמעלה מ-190 מדינות משתמשים ב-Google Play מדי חודש כדי לגלות אפליקציות, משחקים ותוכן דיגיטלי”.
מלבד זאת, למי שהצטרף לתוכנית הנקודות בחנות גוגל תעניק פי 10 יותר נקודות על כל רכישה בתקופה הקרובה כולל רכישות בתוך האפליקציות. למי שלא מכיר, התוכנית מאפשרת צבירה של נקודת Play ולממש אותם עבור הנחות ורכישת מיוחדים במשחקים כמו דמויות, ערכות נושא, אביזרים שונים ועוד. התוכנית הושקה רשמית גם בישראל בשנה שעברה.
אנדרואיד אוטו כמו מצב גוגל דרייב ממש סכנה בדרכים.
מפות גוגול מזה שבועיים בוחרות נתיבי נסיעה מגוחחים כמו וויז ואף גרוע מהם.
מאוד מאוד קרוב לעבור לאפל, אחרי שסלקו לי את כרטיס ההרחבה מהמכשירם החדשים.
החנות הזו מקרטעת ברמות אחרות.
זה וה google services פשוט מחסלי ביצועים, בעיקר של מכשירים ישנים.
עדיף שיתמקדו בשיפוץ יסודי של כל החנות הזאת ושל כל הסרביסים שלהם שרצים ברקע ותוקעים את המכשירים.
ושיממשו את ההבטחה לשליטת המשתמשים בפרטיות שלהם במקום לזנוח אותה לאנחות אחרי כל כך הרבה הבטחות