מכשיר ה-Nexus 6P שהושק בסוף 2015 היה נחשב למכשיר המתקדם ביותר בזמנו לדגמי סדרת ה-Nexus. אולם בעיות שונות הובילו לתביעת ענק כנגד וואווי (Huawei) וגוגל (Google) ועתה הגיע ההסדר המאפשר לרוכשים לקבל פיצוי עד גובה של 400 דולרים.
התקלה העיקרית בגינה נתבעו היצרניות על Nexus 6P היא בשל אתחול אינסופי (bootloop). גם ניסיון לאתחול המכשיר, מחיקתו באופן מלא או לחילופין גם לצרוב גרסת מערכת ההפעלה מחדש לא פתרו את הבעיה. לאחר בדיקה בנושא התגלה כי מודבר בתקלת חומרה בה נתקלו מספר רב של רוכשים ולמרות כי גוגל הציעה לחלק מהרוכשים לשדרג בחינם ל-Pixel XL, רובם קיבלו מענה חלקי מאוד.
כחלק מהפשרה בתביעה הייצוגית הסכימו הנתבעות לשלם עד 9.75 מיליון דולרים לנפגעים. הרוכשים בארה”ב בין ה-29 בספטמבר 2015 ועד 3 במאי 2019, זכאים להגיש תביעה בגין אחת מהתקלות – אתחול אינסופי או זלילת הסוללה.
גם תושבים מחוץ לארה”ב זכאים להגיש את התביעה לפיצויים, ונדרשים להציג מסמכים המאשרים את קיום התקלה. עם זאת, מספיק להציג הוכחת רכישה של Nexus 6P כדי לזכות בחלק מכספי הפיצויים, הנעים בין כמה עשרות דולרים ל-400 דולרים לכל היותר.
עוד פרטים באתר שנפתח לטובת התביעה.
שלום רב,
יש לי נקסוס 6P, אשר חווה תקלת “אתחול אין סופי”.
השאלה איך ניתן לגבות את הפיצוי כאן בארץ, האם בפניה בין טלפונית ובין בתביעה כלפי חברת לאלפא טלקום, יבואנית הנקסוס, או כלפי חברת גוגל ישראל?
(מסורבל לי דרך הקישור, גורם בחו”ל)
אשמח לתשובה/תגובה :)
התביעה הזו רלוונטית בארה”ב. אתה יכול להגיש בקשה שם ולקוות שיאשרו. כאן אף אחד לא יכבד את זה, אבל אפשר לתבוע כאן בישראל על בסיס התביעה שהתקבלה שם.
כרגיל מי שייצר סלולר זה LG
אני סבלתי אחרי כמה חודשים מסרתי לתיקון אחרי שנכבה ושבק חיים.
לא ארכוש יותר מוצרי גוגל, המחיר יקר ואין תמורה.
שירות אין בישראל ולא משנה מה התירוצים זה בזיון
שמוצאים מכשיר חצי אפוי כי חייבים לעמוד ביעד של חצי שנה/שנה זו התוצאה. מכשירים עם מלא באגים ותקלות.
יש לי את המכשיר הזה יש למישהו מושג איך פותחים פניה לתביעה ?
החליפו לי מוח במכשיר לאחר שנכבה ולא נדלק יותר ועכשיו הוא מגמגם
אין מוח
לכן הפיצוי
וזה עוד מכשיר של גוגל
גם בעלי lg g4 צריכים לקבל פיצוי