גוגל (Google) פרסמה תגובה רשמית ראשונה לתקלה עליה דיווחנו ימים בודדים לאחר השקת ה-Pixel 5, על קיום מרווח זעיר בין מסגרת המתכת של המכשיר למשטח הפלסטיק הקדמי, המכיל את המסך. לטענתה כלל לא מדובר בבעיה.
התקלה המדוברת הופיעה במכשירי מאות משתמשים שדיווחו בפורום התמיכה של החברה על הופעת המרווח הזה במכשירים שרכשו במיטב כספם.
התגובה של גוגל הגיעה כתגובה של ‘מומחה קהילה’ בפורום – הגדרה לעובד בחברה. “הייתה לנו הזדמנות לחקור יחידות של לקוחות, ובשילוב עם מידע בקרת איכות מהמפעל שלנו אנו יכולים לאשר שהשוני במרווח בין הגוף לתצוגה הוא חלק רגיל מהעיצוב של ה-Pixel 5 שלכם. אין השפעה על העמידות במים ובאבק או על השימושיות של הטלפון שלכם”, כתב אותו מומחה קהילה.
מה שלא ברור מהתגובה הוא איך יכול להיות שהמרווח הזה קיים רק בחלק מהמכשירים, אם הוא חלק מהעיצוב שלו, ועוד יותר מכך, מדוע נזקקה החברה ליותר משבועיים של בדיקות כדי לספר למשתמשים איך המכשיר אמור להיראות.
בינתיים, נראה כי גולשי פורום התמיכה של החברה לא מסתפקים בתשובה הזו – מספר הדירוגים השליליים שלה גבוה יותר מפי שלושה ממספר הדירוגים החיוביים. עשרות מהם כבר הוסיפו תגובות משלהם וקראו לתשובה הזו ‘תירוץ פתטי’, ‘בלתי קבילה’, ‘בולשיט’, ‘בדיחה’ ועוד. רבים אף ציינו כי ביטלו הזמנות של המכשיר לאחר קריאת התגובה, או החליטו להחזיר מכשירים שכבר הגיעו אליהם.
גם אפל כבר לא אומרת דברים כאלה
למדו לתת תשובות כמו אפל
קניתי מכשיר כזה לאחר יום שהבחנתי החזרתי אותו.תשובה לא ראויה