הסוף לפרסומות המעצבנות? גוגל (Google) מנסה להילחם בתופעת הפרסומות במסך הנעילה (Lockscreen) במכשירי האנדרואיד. החברה עדכנה תנאי השימוש בשירותיה השונים שלה, במטרה להבטיח כי המשתמשים יוכלו ליהנות מחוויה אמינה ובטוחה יותר.

גוגל קובעת כי החל מעתה, מסך הנעילה, המופיע בעת הפעלת המכשיר וטרם הכניסה באמצעות טביעת אצבע או קוד, נמצא מחוץ לתחום בעבור רוב האפליקציות המותקנות על המכשיר (למעט הצגת התראות הקשורות באופן ישיר בתכונות האפליקציה). יוצאות מן הכלל הן אפליקציות שכל תפקידן הוא שינוי אופן תפקודו של מסך הנעילה, להן יותר להמשיך ולהציג מסרים פרסומיים שונים מתוך הנחה כי המשתמש יוכל לקשר בקלות יחסית בין התקנת האפליקציה, ובין פרסומות נוספות המופיעות על המסך.

האיסור על הצגת פרסומות במסך הנעילה מצטרף לשורת איסורים נוספים של גוגל, ביניהם כללים המונעים מאפליקציות להציג מסרים פרסומיים שקריים או כאלה המתחזים להודעות מערכת, פרסומות העשויות לקטוע את אופן השימוש הרגיל במכשיר, או כאלה שאינן תואמות את קהל היעד המוצהר של האפליקציה. הפרת כל אחד מהכללים הללו אסור להביא להסרה לצמיתות של האפליקציה, ואף לחסימת חשבון המפתח.

שתף:
-פרסומת-