זה לא סוד שבשנים האחרונות שוק הסלולר נמצא בירידה, וזה גם מה שגורם ליותר שינויים והעדפות של צרכנים שמשתנות – ולאפל (Apple) לעלות. כך לפי הדוח האחרון של חברת המחקר Canalys, אפל נמצאת במרחק של 4% בלבד מסמסונג (Samsung) ובכך צמצמה את הפער שהיה מעל ל-12% בשנים הקודמות.
הרבעון השלישי של 2022 התאפיין גם הוא בירידה של 9% ברכישות מכשירים בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הירידה השפיעה על כל החברות, אבל חלקן הצליחו להציג עליה כאשר סמסונג במקום הראשון עם 22% לעומת 21% ואילו אפל עם 18% שרשמה גדילה נאה של 4% לעומת הרבעון הקודם. אחריהן נמצאות שאומי (Xiaomi) עם 14%, אופו (Oppo) עם 10% ו-Vivo עם 9% מהמכירות בשוק.
בקצב הזה נראה כי אפל מצליחה לצמצם באופן איטי אך בטוח את הפער מול סמסונג, ואם אכן זה יקרה ייתכן כי כבר בשנה הבאה היא עשויה לסמן את התפנית הכי גדולה בשוק הסלולר. תקופת הקניות והחגים האמריקאיים בפתח, מה שיספק לאפל עוד דרך להקטין את הפער ולהגדיל את המכירות.
כל שאר החברות שלא בחמישייה הראשונה האחראיות על שאר 27 האחוזים נמצאות כולן בירידה.
אין חדשנות כמעט
כשסמסונג מוציאה מעצמה את העוקץ ומורידה למשל כרטיס זיכרון+מעלה מחירים שהופכים לדי זהים לאלו של האייפון, ואצלה אם תרצו מכשיר של יותר מ256 גיגה תצטרכו לשלם על האולטרה שהוא ענק ולא נוח ויקר יותר, לא פלא שסמסונג בירידה. עושים הכל לא נכון, אפילו מעתיקים מאפל את הוצאת המטען מהאריזה. ליצנים.
כנראה 2 אלו שסימנו unlike כאן סבבה להם שהם צריכים לשלם יותר ושדופקים אותם..
נו.. איך זה נקרא? פאןבויז.
או שקוראים לזה דעה