סמסונג (Samsung) רואה עלייה נאה בביקושים לסדרת הדגל החדשה שלה, ה-Galaxy S24, זאת בהשוואה לדגמי ה-Galaxy S23 של השנה שעברה.
לפי נתוני חברת המחקר Counterpoint שעקבה אחר המכירות העולמיות במשך שלושה השבועות הראשונים, הצמיחה החלה למעשה עוד במהלך המכירה המוקדמת ב-17 בפברואר, כאשר סמסונג אמרה כי ההזמנות המוקדמות היו גבוהות יותר במספר דו-ספרתי.
הגידול הממוצע במדינות שנבדקו היה סביב ה-8%, אולם הוא היה גבוה בהרבה באזורים מסוימים. במדינת האם בדרום קוריאה, מכירות ה-Galaxy S24 רשמו זינוק של 22% במכירות. ביקוש מוגבר נרשם גם באירופה שגדלו ב-28%. בארה”ב, מכירות ה-Galaxy S24 היו גבוהות ב-14% מה-Galaxy S23.
כצפוי, דגם ה-Galaxy S24 Ultra הוא הנמכר ביותר בסדרה, כאשר הוא היווה כ-52% מכלל המכירות של Galaxy S24 ברחבי העולם במהלך התקופה שנבדקה. ה-Galaxy S24 הבסיסי היווה 27%, ודגם הפלוס אחראי על שאר המכירות (21%). הצפי כי סמסונג תציג צמיחה כוללת במכירות השנתיות של הטלפונים שלה עד סוף השנה.
למרות כי השינויים השנה אינם רבים, סמסונג בחרה כי תכונות ה-Galaxy Ai הם שיובילו את הסדרה וכנראה זה לבינתיים עובד לטובתה.