במהלך הימים האחרונים החלו להתפרסם ברשת דיווחים שונים ממשתמשים שדאגו להזמין מראש את ה-Galaxy S23 Ultra, מכשיר הדגל החדש של סמסונג (Samsung), ועל כן זכו להיות בין הראשונים בעולם לקבלו. על פי אותם דיווחים נראה כי המכשיר סובל מפגם מובנה בייצור התצוגה, ובאחת או יותר מפינות המסך נראה לעין מעין עיוות בציפוי הזכוכית.
העיוות בולט במיוחד כאשר מאירים את פינת המכשיר באור חזק ובזווית מסוימת. אף אחד מהמתלוננים איננו טוען כי מדובר בתקלה קריטית שלא מאפשרת להשתמש במכשיר, אולם בעבור מכשיר דגל יקר מאוד, נראה כי הציפייה היא לרמת ייצור מושלמת – ועולה החשד כי זה לא בדיוק מה שסמסונג מספקת ללקוחותיה.
אולם בחברה סבורים כי מדובר במהומה רבה על לא דבר. בתגובתה הרשמית של החברה, מבהירים בסמסונג כי ״בזמן שמאירים בתאורה חזקה על התצוגה, חלקים מסוימים עשויים להראות מעוכים״, אולם תופעה זו נגמרת של תהליך יצירת השכבה המגנה על המכשיר מפני חדירת מים ואבק. ״לא מדובר בפגם במוצר. הכל בסדר גמור במכשיר״.
החברה אף דאגה לעלות עמוד באתר האינטרנט הרשמי שלה הדן בסוגיה, אם כי משום מה רק בשפה האנגלית. לפחות בינתיים, נראה כי החברה אינה מתייחסת לתופעה זו כאל פגם המצדיק החלפה או פיצוי.
לא רואים שום דבר הכל נראה בסדר גמור
רק שיאומי
היה לי אייפון 4 בין הראשונים
ומאז אני לא קונה לא אייפון ולא סמסונג
פשוט כי למדתי דצריך לשלם רק על טכנולוגיה
ולא להוסיף פרוטה על שם של מותג
ולהרבה מהאחרים יש טכנולוגיה והם זולים באלפי שקלים.
מי קונה סמסונג בהזמנה מוקדמת… אנשים לא לומדים