הפתעה חיכתה למשתמשי ה-Xbox שהפעילו את הקונסולה לאחר ה-2 בנובמבר, כשאלה נתקלו בפרסומת קופצת (PopUp) על מסך מלא לקידום משחק היריות Call Of Duty: Modern Warfare III, דבר שהרגיז לא מעט את שחקנים.
הפרסומת הופיעה בשבוע ההשקה של Call Of Duty: Modern Warfare III, אחד הכותרים הגדולים של השנה. לכבוד ההשקה החליטה מיקרוסופט (Microsoft), שעתה היא הבעלים של הזיכיון לאחר שהשלימה את רכישת המפיצה אקטיוויז’ן-בליזארד – לקדם את המשחק בפלטפורמת ה-Xbox באופן פולשני ביותר.
הפרסומת הוצגה בזמן השימוש בקונסלה על מסך מלא, כזו שאי אפשר היה להתעלם ממנה, כאשר למשתמש ניתנת האפשרות לרכוש עותק או לצאת.
למרות הפופולריות של המשחק הדבר לא עבר התקבל באהדה: “כאחד ששילם 500 דולרים על הקונסולה ועוד 15 דולר מדי חודש עבור היכולת לשחק באופן מקוון זה מעצבן לקבל פרסומת ולהתחיל לחפש איך לסגור אותה” כתב אחד המשתמשים בטוויטר.
לא מדובר בפעם הראשונה שמיקרוסופט מקדמת משחקים באופן שכזה, כאשר היא נקטה בדרך דומה כדי לקדם כותרים אחרים שלה. למעשה, השחקנים מתלוננים על הפרסומות שמופיעות במסך הבית בקונסולה עוד מימי ה-Xbox 360, מה שגרם למיקרוסופט לשנות את המדיניות ולהפסיק הצגת הפרסומות באופן גורף.
אני מוכן לקנות Xbox רק אם יעשו משחק פרו ישראלי modern warfare:Gaza war zone שמציג מה שקרה מה 7.10 עד שננצח בסוף המלחמה אינשאללה
יופי, המצאת הפרסום היא השנים החשוכות של הטכנולוגיה.
ח*א של משחק. דורשים מחיר מלא על משחק שהשקיעו בו 50%. חצי משחק משימות איכסה פיכסה. אם ממש חייבים לקנות אז רק בחצי מחיר. לא שווה את המחיר המלא. 4.7/10 בסולם שלי.
ואני לא אתחיל לפרט גם כי זה ארוך וגם על מנת לשמור על ספוילרים.
מה חשבת על mw2? כי בעיניי הוא מצוין, כמו גם הראשון