לפייסבוק יש את המשתמשים בעוד של-Google+ יש את הסטייל. פייסבוק (Facebook) הכריזה אמש (שני) על ממשק חדש שיחליף את העיצוב ואת אופן הצגת התמונות הנוכחי ברשת החברתית וישים דגש על תמונות באיכות גבוהה יותר ובגודל גדול יותר. מעתה יוצגו תמונות במעין צורה של רשת פסיפס אחת גדולה. השינוי החדש הוא, איך לומר? דומה באופן די מחשיד לזה שב-Google+. ויש שיאמרו שאף מדובר בהעתקה מצד פייסבוק.

בכל מקרה, הממשק החדש מאגד את כל התמונות של המשתמש במקום אחד. בראש הדף ימוקם סרגל עם שלוש כרטיסיות שיסננו את התמונות לשלוש קטגוריות שונות: תמונות שלכם, תמונות ששיתפתם, ואלבומים שהמשתמש יצר. במעבר עם העכבר מעל כל תמונה יופיעו פרטי התמונה, אפשרות לעריכת התמונה, (אם היא שלכם) לעשות לייק, להגיב ו-Highlight, הבלטה של התמונה שתגדיל ותדגיש אותה, כך שהיא תוצג גדולה יותר בפי-4 מתמונות אחרות. אפשרות זו קיימת נכון לעכשיו בטיימליין, שם יכול המשתמש להדגיש באמצעות כפתור ה-Highlight כל פרסום שהוא יצר.

פייסבוק הודיעה כי העדכון יחל להגיע למשתמשים ברחבי העולם בשבועות הקרובים, אך לא הוסיפה אם את העדכון יקבלו גם יישומי פייסבוק לפלטפורמות הניידות.