פייסבוק נכנסת לתחום חיזוי האוויר: משתמשים ברחבי בריטניה מדווחים כי בפיד החדשות שלהם בגרסה הניידת, החלו להופיע מדי פעם כרטיסים מצוירים חדשים (בדומה לאלה שמשתמשת פייסבוק כדי להזכיר לכם על ימי הולדת או אירועים מהעבר).
הכרטיסים מציגים להם איחול מסוים להתאם לשעה ביום (בוקר טוב, צהריים טובים וכן הלאה), לצד תיאור קצר של מזג האוויר הצפוי, אנימציה שקשורה אליו ולינק. הלינק מוביל את המשתמשים למידע נוסף כדוגמת הטמפרטורה בכל שעה והמדדים המקסימליים והמינימליים החזויים. לינק נוסף מוביל את המשתמשים לאתר Weather.com עם דו”ח מפורט יותר לגבי מזג האוויר במיקום הנוכחי שלהם.
פייסבוק לא אישרה רשמית את העובדה כי היא עובדת על פיצ’רים כאלה, אבל ככל הנראה מדובר בעוד פרויקט ניסיוני שנפרש גם למשתמשי iOS וגם למשתמשי אנדרואיד במקביל.
מעבר לכך, עושה רושם שפייסבוק נכנסת גם לתחום המודעות העסקיות – מנוע חיפוש חדש באתר (https://www.facebook.com/services) מציע אינדקס של עסקים שונים שנמצאים בקרבת המשתמש, מאינסטלטורים ועד קוסמטיקאים, רופאים, יועצי השקעות ושירותי עשה זאת בעצמך. ניתן לחפש בתוצאות גם לפי הביקורות שלהם ודירוג המשתמשים בפייסבוק. יחד עם זאת, לא ניתן להזמין אותם ישירות מהדף, אלא להשתמש בפרטי יצירת הקשר שמספק החיפוש (טלפון, אתר רשמי, אימייל וכן הלאה).