פייסבוק (Facebook) הכריזה היום על שורת עדכונים חזותיים לאפליקציית Messenger (מסנג’ר), המיועדים בעיקר לאפשר יותר התאמה אישית של הצ’אטים לאווירה הרצויה.
העדכון הראשון הוא סמליל (לוגו) האפליקציה, שזוכה לרענון קל ומקבל עיצוב מעט צבעוני יותר, המזכיר את העיצוב הצבעוני של סמליל אינסטגרם (Instagram).
הצבעים הזמינים לשיחות זוכים גם הם למנת צבע נדיבה, עם אפשרויות שנעות בין גווני כחול כהה למעבר הדרגתי בין כתום לכחול, בין כחול לירוק ועוד. החברה מציעה גם שלושה עיצובים נושאיים – אהבה, עם צבע ורוד והחלפה של כפתור הלייק לצד שדה ההקלדה בכפתור לבבות, האלווין, עם צבע כתום וכפתור אימוג’י של פרצוף דלעת, ו-Tie-Die, המציג גוונים בהירים יחסית של כחול.
בנוסף לצבעים החדשים, הכריזה החברה על אפשרות חדשה להתאמה אישית של האמוג’י הזמינים למשתמש. כיום, ברירת המחדל במסנג’ר כוללת לב, צחוק, וואו, בכי, כעס, אגודל למעלה או אגודל למטה, ובדוגמה ששיתפה החברה ניתן לראות אמוג’י של אש, פיצה, חדקרן, פרצוף תוהה ועוד. עם זאת, ניסיון שלנו מראה שככל הנראה לא כל המשתמשים יכולים לבצע כרגע את ההתאמה האישית של האמוג’י.
אפשרויות נוספות, שאמורות להגיע בקרוב, כוללות סטיקרים המבוססים על תמונות סלפי עם פילטרי מציאות רבודה כמו לבבות בעיניים, כמו גם “מצב היעלמות” (vanish mode), שלא ברור מה ההבדל בינו לבין מצב “שיחה סודית” (secret conversation) הקיים באפליקציה מזה מספר שנים.
העדכונים אינם תלויים בעדכון גרסה, אלא נפתחים למשתמשים באופן הדרגתי.