תחום המציאות רבודה (AR) כבר נחשב היום לדבר שבשגרה, במיוחד אחרי משחקים כמו Pokemon Go שהצליח להלהיב את ההמונים. פייסבוק (Facebook), מעוניינת לקחת את המציאות הרבודה צעד אחד קדימה ולשלבה בחלק מהמודעות באפליקציה שלה.

התכונה החדשה, שמיועדת בעיקר למפרסמים, הוכרזה לפני מספר ימים ובפייסבוק מקווים שהחברות ימצאו דרכים יצירתיות להשתמש בה בזמן לקראת עונת החגים הקרובה בארה"ב. לעת עתה, הטכנולוגיה מאפשרת להשתמש במצלמה הקדמית של הטלפון החכם ומציגה שכבות נוספות של מידע.

החברה הראשונה שבחרה להשיק את מודעות ה-AR הראשונות היא מותג האופנה Michael Kors. המודעה מופיעה כחלק מפיד החדשות ומאפשרת למשתמש "להתנסות" במגוון משקפי השמש של החברה. גם מותג הקוסמטיקה Sephora מאפשר להתנסות במוצרי החברה ומציג למשתמשים כיצד הם ייראו בגוונים שונים של שפתון.

במידה ומעוניינים בחוות דעת נוספת, המודעה מאפשרת צילום עצמי עם המוצר ושיתוף התמונה עם החברים בפייסבוק. כמובן מתאפשר רכישה מיידית בלחיצה על כפתור המוביל לחנות המקוונת של החברה. כמו כן, החברה מתכננת להרחיב את יכולת זו ותאפשר לחברות מוצרים שונים כגון רהיטים, זאת בשימוש המצלמה האחורית.