Consumer Reports, אתר הצרכנות מהמובילים בארה”ב, פרסם את תגובתו הרשמית בנוגע לתיקון המציע אפל עבור ה-iPhone 4. כזכור, Consumer Reports פרסמו את המלצתם שלא לרכוש את המכשיר ולהעדיף את הדור הקודם, ה-iPhone 3GS על פני ה-iPhone 4 רק בשל בעיות הקליטה. כנראה שדעתם של Consumer Reports השפיעה רבות על Apple, והיא נתנה התייחסות מיוחדת לדעתם של Consumer Reports במסיבת העיתונאים: “כיסוי ל-iPhone יוכל לפתור את בעיות הקליטה”.
אבל התגובה ש-Consumer Reports סיפקה לאחר מסיבת העיתונאים, זה לא מה שב-Apple רצו לשמוע: “Consumer Reports מאמינים שההצעה של Apple בחלוקת הכיסויים בחינם הינה צעד ראשון חיובי. עם זאת, כפי שניתן להבין, פתרון זה אינו פתרון לטווח ארוך, וחלוקת הכיסויים תעשה רק עד ה-30 בספטמבר, ולא האריכו את זה באופן משמעותי בשביל לקוחות שעתידיים לרכוש כיסוי מחנויות צד-שלישי. אנחנו מצפים לתיקון קבוע מ-Apple, ולא רק לטווח הקצר. כפי שהדברים עומדים כרגע, ה-iPhone 4 הוא עדיין לא אחד מהדגמים המומלצים שלנו.”
חדשות אלו צפויות לאכזב גם את סטיב ג’ובס וגם את Apple, כאשר ג’ובס אמר בעצמו שהוא מוטרד על הביקורות השליליות שהיו בלתי צפויות מבחינתו. כל העיניים נשואות למהנדסי Apple כעת, כדי לראות אם הם יכולים להביא פתרון ל”טווח הארוך”, כמו ש-Consumer Reports דורשים שיהיה. (מקור)
צילום: SlashGear
זה שהוא התייחס לConsumer Reports זה יפה מאד, זה ממש לא מתאים לו, אבל אם הם ירגישו שהם הבוסים עליו, הוא לא יספור אותם שוב.
סטיב חפר בור לעצמו רק חבל שהוא מנסה לקבור את כולם יחד איתו,
יש לי פתרון מעולה בשביל אפל, הכי טוב שיכול להיות.
שיקראו לכל רוכשי המכשירים להחזיר את המכשיר ולקבל עליו זיכוי כספי מלא. לא מי שרוצה. אלא כולם ללא יוצא מן הכלל ופשוט להפסיק לייצר אותו לפני שיגלו בו עוד כמה פאדיחות מאשר אנטנה כושלת וחיבור USB מתלהט.
אפל טעו ועל טעויות משלמים.
אה, ועוד משהו. רק נוקיה!