MacBook Pro Touch Bar

מגזין הצרכנות הגדול בארה”ב, Consumer Reports, הוציא הודעת תיקון אשר ממליצה לצרכנים לרכוש את מחשבי המקבוק פרו (Macbook Pro) החדשים של אפל (Apple), זאת לאחר שלפני פחות מחודש הזהיר את הקוראים מלרכוש אותו.

בהודעה שהוציא המגזין בחודש שעבר נטען כי המבקבוק פרו אינו מספק את זמני הסוללה המובטחים על ידי החברה. רבים מהביקורות של אתרי הטכנולוגיה הצביעו על תופעה דומה. אפל כמובן מיהרה למחות על הקביעה הזו והודיעה כי היא תעבוד יחד עם המגזין כדי לבדוק מה השתבש ואיך ניתן לשנות את הציון הגרוע שניתן למחשבים. כעת מתברר כי המחשבים שעליהם בוססו הבדיקות של Consumer Reports סבלו מבאג בדפדפן הספארי שגרם לצריכת משאבים מוגברת וחריגות בזמני הסוללה בזמן הבדיקות. אפל מיהרה לשחרר תיקון לבאג, והצליחה לשכנע את המגזין לחזור בו מהקביעה ולהמליץ על המחשבים.

"עם התוכנה המעודכנת, שלושת מחשבי המקבוק פרו במעבדות שלנו פעלו כראוי, ואחד מהם (ה-13 אינץ' עם פס המגע) הגיע לחיי סוללה של עד 18.75 שעות בשימוש אחד", נכתב בהודעה החדשה. "בדקנו כל מודל כמה וכמה פעמים לאחר התיקון, לפי אותו פרוטוקול בו אנחנו משתמשים כדי לבחון מאות מחשבים ניידים אחרים בכל שנה".

עדכון התוכנה המדובר עדיין לא זמין להורדה עדיין, אלא רק בגרסת בטא של עדכון למערכת macOS אשר זמין למפתחים בלבד. יחד עם זאת, אפל טוענת כי הבאג לא אמור להשפיע על המשתמש הממוצע, והוא נוגע רק לבדיקות המעבדה הספציפיות שביצע המגזין, ומשפיע רק על מצב המפתחים של דפדפן הספארי. כך או כך, אין ספק שהפרשה הביכה לא מעט את חברת אפל, וכעת היא מגיעה לסיומה.

קרא עוד:  אפל מתכננת ריענון לסדרת מחשבי ה-MacBook, כולל דגם עם מסך 16 אינץ'

אלה החידושים של MacBook Pro 2016