ב-5 בינואר 2022 תפתח בלאס-וגאס תערוכת CES 2022, שאמורה לחזור למתכונת פיזית באולם הכנסים של העיר לאחר שבשנה הקודמת נערכה במתכונת וירטואלית בלבד, אבל עתה נראה כי התפשטותו של זן האומיקרון של צמגפת הקורונה, והזינוק בתחלואה, פגעו באופן משמעותי בשאיפתם של מארגני התערוכה לחזור לשגרה.
במהלך הימים האחרונים הודיעו חלק ניכר מהחברות כי בניגוד להצהרתן הראשונית, בכוונתן לצמצם באופן משמעותי את הנוכחות הפיזית ב-CES או לוותר עליה לגמרי. בין החברות שכבר קיבלו החלטה שלא לשלוח איש לתערוכה נמצאות אמזון (Amazon), מטא (Meta), טוויטר (Twitter) ורשת הסלולר T-Mobile. ענקיות נוספות כגון סוני (Sony), סמסונג (Samsung) וגוגל (Google) עדיין לא שינו את תכניותיהן, אך עדכנו כי הן ״שוקלות צעדים״ בעקבות התנאים המשתנים.
גם בין החברות שעדיין מתכוונות להציג ב-CES 2022, נראה כי המגמה היא לנוכחות צנועה בהרבה מבעבר. LG, לדוגמא, כלל לא תקים דוכן תצוגה, ותסתפק באפליקציה לצפייה במוצרים דרך טכנולוגיית מציאות רבודה (AR).
גם בקרב הגופים העיתונאיים נרשמת נטישה, כאשר אתרים בולטים בתחום בהם The Verge ,CNET וגם TechRader ו-Engadget כבר הודיעו כי לא ישלחו צוות לסיקור התערוכה כלל, מתוך חשש לבריאות העובדים. בשלב זה כבר ניתן לומר כי CES 2022, גם אם לא תבוטל לחלוטין (אפשרות שבהחלט קיימת), תתקיים כתערוכה קטנה וצנועה הרבה יותר מאשר בשנים שקדמו למגפת הקורונה.