CoffeeCall הינו שירות חדשני המחבר בין הצרכנים לבין בתי הקפה, ויוצר מרחב חדש למפגש ביניהם.
דרך שרות זה, באמצעות אפליקציה, הלקוח מזמין את הקפה האהוב ישירות מהדרך, ומשלם.
כשהוא מגיע לבית הקפה, הקפה מוגש אליו לרכב או לדלפק, בתזמון מושלם.
בנוסף, הצרכן יכול להזמין מהמשרד ולהגיע רק על מנת לאסוף את הזמנתו.
מערכת CoffeeCall נועדה לספק שירות לאלו שאינם רוצים/יכולים להחנות ולצאת מהרכב ו/או שונאים לעמוד בתור, אלו אשר היו שמחים לקבל את הקפה עד הרכב ללא המתנה ובנוחות .כמובן שהמערכת נותנת תשובה גם להולכי רגל ,רוכבי אופניים ואנשי עסקים במשרדים שרוצים להזמין מראש ולא לחכות בתור.
CoffeeCall מציעה פתרון יצירתי, שמאפשר לבית הקפה:
– לספק לצרכן את הקפה שהוא אוהב ללא חיפוש חנייה, ללא תור בקופה ובתזמון מושלם
– לשפר את השרות ללקוחותיו
– להגדיל את מספר הלקוחות
– להגיע ללקוחות חדשים
– להוריד את התור בקופות
– לשחרר את הקופאי למשימות אחרות
– כפועל יוצא של כל הנ”ל, להגדיל משמעותית את מכירות הקפה (שהינו המוצר הרווחי ביותר)
– חדשנות בשוק
הצרכן נכנס לתוך האפליקציה (אייפון או אנדרואיד) בוחר את סוג הקפה שהוא אוהב, את התוספות, הגשה לרכב או איסוף עצמי, ומשלם מהדרך (או מהמשרד). המחשב המרכזי שלנו מעדכן את הבריסטה (ברמן) בבית הקפה מתי יש להכין את ההזמנה ומתי להוציאה לדלפק או לרכב.
ללא תור, ללא חיפוש חנייה, בתזמון מושלם.
הודעה לעיתונות – פורסם ככתבה וכלשונה.