מיקרוסופט (Microsoft) ובת’סדה (Bethesda) יכולות לרשום לזכותן נצחון. מעל ל-6 מיליון שחקנים שיחקו ב-Starfield, משחק התפקידים בחלל, בתוך יומיים מאז ההשקה הרשמית שלו. כך הפך להיות אחד הכותרים הגדולים ביותר של המפיצה ועקף סדרות מוכרות ומבוססות שלה כמו Fallout ו-Elder Scrolls.
לצורך השוואה מחזיק השיא הקודם של המפיצה היה Skyrim שנמכרו מעל ל-3.5 מיליון עותקים של הכותר ביומיים. מדובר בנתון מרשים מכמה סיבות, בניהן שמדובר במותג חדש לחלוטין – הראשון מזה 25 שנה של המפתחת – ובניגוד ל-Skyrim הוא זמין רק על גבי קונסולות ה-Xbox והמחשב האישי.
עם זאת יש לציין כי Starfield מוצע להורדה בחינם למנויי Xbox Game Pass כך שרף הכניסה נמוך בהשוואה אך זה לא אומר שהוא לא מצליח במכירות.
על פי Steam Charts גם על המחשב האישי הוא זוכה לכמות הורדות נאה וכבר כמה ימים כשהוא מצליח להתמקם במקום בחמישיה הראשונה ברשימת רבי המכר וכך עוקף כותרים פופלאריים כמו: Apex Legends, Red Dead Redmption 2, Bulder’s Gate 3 ועוד.
הכותר לא היה הצלחה במכירות כי 6 מיליון שחקנים זה לא הכמות שהוא נמכר בה משמה אומר שרוב השחקנים הם הגיעו, מהgame pass אבל לא רכשו כי המשחק שם היה בחינם ונכלל בספריית המשחקים, לסיום קצת יותר דיוק לא יזיק לעורך הפוסט
זה כתוב בכתבה
גם מי שקנה כרטיס מסך של amd קיבל עותק פרימיום חינם בסטים