ביקונקט השיקה היום, יום ג’, באופן מקומי את Wiz (וויז), מותג התאורה החכמה לבית. מדובר במותג שמציע מגוון של מוצרים כולל: פסי לד, גופי תאורה, מנורות צמודות תקרה וחיישנים לבית חכם. Wiz אינה שחקנית חדשה בתחום התאורה החכמה ולמעשה מדובר במותג שהוא חלק מקבוצת Signify שבבעלות פיליפס (Philips).
על פי היבואנית מוצרי התאורה והמכשירים החכמים השונים של Wiz נועדו לצרכן שמעניין להפוך את התאורה בבית לחכמה ובקלות.
ההיצע כולל מוצרים מסוג ‘חבר והפעל’ שמתחברים לחיבורי הנורות שקיימים בבית ולא דורשים חיבור של מרכזת, שכן כל מוצר תומך בתקשורת בלוטות’ ו-WiFi כך שהוא ניתן לחיבור לרשת הביתית הקיימת, ומאפשר הפעלה והתאמה אישית באמצעות הטלפון החכם או באמצעות שלט רחוק.
האפליקציה למכשירי אנדרואיד ו-iOS מאפשרת ליצור לוחות זמנים ותרחישים חכמים. כך לדוגמא בעזרת חיישן התנועה של החברה ניתן לקבוע שהאור בחדר מסוים יידלק כשהוא מזהה כשישנו אדם בחדר. יכולת אחת בשם Rhythms מאפשרת לשנות את מצבי התאורה לפי הזמן ביום, וכך בבוקר להאיר את הבית ולהעיר את בני הבית באמצעות אור צהוב שמחקה את אור השמש, ובערביים לעמעמם את התאורה כדי לחקות המתרחש בחוץ – ואפילו לפי תנאי מזג האוויר.
אפשרות נוספת, שאינה שכיחה במוצרים מתחרים, היא היכולת לראות את היסטוריית צריכת החשמל של מוצרי התאורה עד 4 שבועות אחורה כשניתן לראות צריכה כללית של הבית, של כל חדר או של כל מנורה בנפרד.
מעבר לאפליקציה הייעודית, הנורות תומכות ביצירת תרחישים מתקדמים באמצעות אפליקציית IFTTT וכמובן תומכות בשליטה קולית באמצעות Google Assistant או Alexa של אמזון (Amazon).
כדי להתחרות בישראל ובשלל המוצרים הסינים שקיימים בשוק ביקונקט מציעה את מוצרי Wiz במחירים תחרותיים. טווח המחירים של נורות מתחיל ב-50 שקלים ומגיע ל-200 שקלים עבור נורות פחם דקורטיביות, אביזרים ופסי לד מתומחרים בטווח שבין 69-199 שקלים, גופי תאורה ב-160-470 שקלים ונורות שולחן ב-239-259 שקלים.